Gå til innhold

Tror jeg er gravid...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Tok en test for 2 dager siden og den viste positivt. Jeg vet ikke helt om jeg tror på testen, for vi har kun hatt sex 2 ggr denne månden og egentlig ikke "prøvd". Men buksene strammer litt allerede, så jeg tenkte, jøss lagt på meg så mye etter ferien? Plutselig var jeg innom disse sidene og tittet og fant ut hvilken termin jeg ville ha fått. Så tok jeg en test, sånn helt uten videre og den viste positivt. Må ligge i underbevistheten dette altså. Dette blir nr 2 og hvis det virkelig viser seg slik at jeg er gravid igjen, blir det gøy.Noen som har opplevd eller hørt om noen som har fått positiv test uten å ha vært gravide?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!!!

Når skal du ha mens da?? :-)

Så lenge du sjekka testen før det gikk 5 min, så tviler jeg på at testen er falsk....du er nok gravid! :-)

 

Prøver et forsiktig gratulerer og krysser fingre og tær og alt som er, jeg!!!! :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, siste mens var 31.juli eller 1.august, husker ikke helt. Så det kommer vel litt an på hvor lang syklus jeg har da. Jeg har egentlig aldri fulgt med så nøye på dette. Men det murrer en del i magen og begynner å verke litt i brystene, så det er vel noe på gang her. Hvis det ikke bare er jeg som innbiller meg dette da..

Jeg brukte en slik digital test, og den viste GRAVID med en gang, så da kan det vel ikke være feil.

Men får meg liksom ikke helt til å skjønne at jeg er gravid igjen.

Det var ihverfall gjort i en fei. Har en venninne som sliter og som har mistet 3 ggr, så det blir nesten litt leit å fortelle henne at jeg så lett ble gravid igjen..

Vel, jeg får vel bestille en legetime snart, men tror ikke jeg gidder å stresse med det. Venter kanskje et par uker for så å ta en test til.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...