Ninn (har født:) Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Hei alle sammen! Jeg har vært en del inne på BIM, særlig i 3 trimester. Vil bare dele med dere alle at jeg endelig fødte ei lita jente søndag 27 august kl 0303. Hun ble født et par dager før termin, så jeg slapp å gå over tiden:) Hun er nydelig, veide 3288 gram og var 50 cm lang. Jeg fødte henne på Ullevål sykehus og hadde en veldig fin fødsel- jeg skal skrive fødselshistorie senere. Nå er vi hjemme og koser oss og det er helt fantastisk å bli mamma, dette er mitt første barn, så det overgår alle mine forventninger og jeg har aldri vært så lykkelig i hele mitt liv til tross for lite søvn, vonde sting og melkespreng he he! Ønsker alle dere andre masse lykke til!!
Nemi24 Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Gratulerer så masse!!!! Så flott at du hadde ein fin fødsel!
overtids eng0806 Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Gratulerer så mye og masse lykke til videre:))
komplett familie Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Gratulerer så masse. Gleder meg til å høre fødselshistorien din. Snodig at folk man kjenner kallenavnet på blir borte en etter en - på en positiv måte!!!! Håper det snart er min tur til å forsvinne Kun en uke til termin.... Kos deg masse med jenta di, og så gleder jeg meg til historien
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Gratulerer med jenta :-)
Gjest Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 gratulerer så mye !!! kos dere alle sammen =0)
Gjest Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 Gratulerer så mye med jenta og lykke til videre fremover :0)
Rabalder "Fødeklar" Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 Gratulerer med din lille prinsesse. Ja man tåler det utroligste av sånn som lite søvn og melkespreng når man endelig har den lille i armene. Lykke til videre
Ninn (har født:) Skrevet 2. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 2. september 2006 Tusen takk for alle gratulasjoner og lykke til så mye til alle sammen, jeg skal skrive fødselshistorie så fort jeg får tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå