Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Hva skal dere gjøre med den etterpå? Jeg skal ha to, selve buketten jeg skal bære, som jeg etterpå skal gi bort til kusina mi i overrasskelse, av mange fine grunner, med en liten tale til henne. Så skal jeg ha en liten enkel en i tillegg til å kaste. Hva med dere andre???
bambi&bamse Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Jeg har levert inn min til blomsterbutikken hvor jeg kjøpte den.Dem skal tørke den i flere uker og så skal jeg sette den i glass og ramme
jente,jente, ? Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 Har jeg ikke tenkt noe særlig på enda, men det blir nok noe slikt som bambi&bamse sier. Vil jo gjerne beholde den om det går..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Jeg gav min til bestemora til mannen min. Hun var dårlig og sengeliggende til bryllupet, så hun kunne ikke komme. Vi Dro på besøk til henne etter fotograferinga og gav henne buketten, Sånn fikk hun se oss på dagen, og beholde et minne, med buketten, som jo er en viktig del av dagen. Tok bilder sammen med henne også. Synes det var ei fin løsning for oss. Hun ble så glad at tårene trillet, og det var selvsagt en overrasskelse!
puttelutte Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 Jeg har tatt mange fine bilder av min. Lot den stå framme til den ble stygg, og nå har jeg tenkt å kaste den. Er liksom ferdig med den nå. Vil huske den som den var da den var frisk og sprek, og til det har jeg bilder!
Maud Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 Jeg skal nok ta vare på min i noen dager og nyte synet av den. Deretter går den i søpla. En sånn "glassboble" med buketten i er ikke min stil. Da vil jeg heller se på bildene og huske buketten i den settingen den var ment å være i. Jeg tror ikke jeg kommer til å kaste buketten til de kvinnelige gjestene, det er ikke så mange av dem som ikke allerede er gift og jeg liker ikke den tradisjonen så godt. Minner meg om dårlige amerikanske filmer...
sussa4 Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Jeg skal ha min til den visner, deretter er det strake veien i søpla. Føler den har gjort sin misjon da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå