Gå til innhold

asterixa

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lest at duhar så mange barn..... hvordan er hverdagen din med så mange? mener å lese at du har 8 barn...er det stor alders forskjell på dem? jeg har lyst å ha mange barn...men vet ikke om jeg kommer til å ha overskudd til det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våre 8 er fra 15 år til 9 mnd. Storkoser oss med gjengen vår vi i hvertfall. :-) Man får jo sjelden en hel flokk på en gang så dere trenger jo ikke ta noen avgjørelse i starten om at dere vil ha mange, dere ser jo etterhvert hvor mange dere har lyst på og kapasitet til.

Skrevet

Du virker så utrolig god, asterixa! Godt å lese om noen som har mange barn, og som ikke bare er oppgitt og sliten;-)

Vi har fem barn i hus, og det er jo stort sett en velsignelse, men en enorm kleshaug som skal vsakes. Hver dag.

Skrevet

Klarer ikke helt å slutte å undre på en ting:-) Du skrev på Skravle at dere bor på 40 kvadrat, det lurer jeg litt på hvvordan er mulig med 10 stk..hehe:-) Er det imidlertidig greier eller, dere bor vel ikke slik permanent? Men det er vel som du også antyder, man venner seg jo til alt. Og skjønner veldig godt følelsen av å føle seg så heldig med så mange barn, blir helt varm inni meg jeg når jeg ser på "flokken" min på 3 jenter. Føler meg virkelig som verden heldigste som er så heldig å flere barn enn jeg hadde trodd jeg skulle.

Skrevet

Der det er hjertrom er det masse husrom ;o)

Bodde selv paa ca 45 kvm med 4 barn (to smaa soverom), og syntes det var i trangeste laget, men det gikk bra naar jeg tenkte paa de som bor tre generasjoner i et rom laget av papp paa fks. Fillipinene....

Skrevet

Ja, i forhold til hvordan de bor på Fillipinene har vi det bra. Vi er 3 på 80 m2, og har bestemt oss for å flytte hvis vi skal ha en til...

Skrevet

Av en eller annen merkelig grunn så har jeg kommet meg igjennom mange vanskelige situasjoner, inkl dette, ved å tenke tanken "det er mange som har det verre enn meg"

=)

Men det er kanskje bare meg,det?

Skrevet

Neida, å bo trangt er ikke det verste som kan skje nei:-) Så tenker også som deg i enkelte situasjoner(særlig kanskje når datteren min på 17 klager på en kvise og ser ut som en fotomodell omtrent:-) at det er ganske mange som opplever verre ting ja.

Skrevet

Samme her. Sett i forhold til veldig mange her i verden har jo de aller fleste av oss her i vesten ikke vært i nærheten av å ha det virkelig vanskelig en gang. Og en ting er i hvertfall sikkert, ting blir ikke bedre av å se mørkt på alt hver gang man møter litt motgang. :-)

Skrevet

Grunnen er at vi nettopp har flyttet til et sted hvor det faktisk i øyeblikket ikke er hus å oppdrive. Vi håper jo at det ikke blir så fryktelig lenge vi må bo så lite, men det kan fort gå et år eller to også før vi får mere plass, men faktisk går det veldig greit, så ser ikke mørkt på forholdene. :-)

Og det å ha mange barn gjør nok at man føler seg spesielt heldig i livet ja. :-)

Skrevet

Sant det, og som jeg skrev over at man venner seg til det meste bare man er litt positiv ja....

Skrevet

Ok, det var det jeg tenkte meg at det ikke har vært slik hele tiden. Og så lenge man vet at det ikke er for evig, så går det jo sikkert greit også.

Så lykke til i husjakten etterhvert:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...