Gå til innhold

E det nån Nordlænninga her då???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei jenta å ein gutt fra før. Dæm krangel om ke det ska bi, å ein a dæm får vel rætt :o)

Skrevet

Heia. E nordlenning. E fra Bodø, 24år og venta nr to 2des. Har en gutt på 1,5år fra før. :)

Skrevet

Hei hei!! E e åg hælgelænning, mæn no bor e på austlainnje... Har ei jentæ frå før og ventæ ei tel i januar. Og så har e heimlængsel....

Skrevet

Ta med deg familien å fløtt nordover davel... ;o) Dåkk e hjertelig velkommen veit du

Skrevet

ja da er det visst flere fra naboøya her,hvis naboøya starter på D... da,hehe. venter 1 mann i februar

Skrevet

enda en nordlenning her, fra naboøya te Lanor,en liten gjeng derfra høres da ut som,gøyalt

Skrevet

Finnmarking æ da ;) længer nord kommer du ikke

Skrevet

Hei

Fra Helgeland her, termin 21 februar

Skrevet

vi e jo mange jo! Ha ei rekti koselig helg folkens!

Skrevet

heisann!

fra mo i rana eg.. 24 å vent nr 1, .. arti å se at det e fleire fra mo i rana hær! dåkk må alle sammen kom på bim træff på babettes på onsdag kl 19!:)

Skrevet

norlænig her og..oprinnelig fra lofoten ,men bor i målselv nu...har nr to i magen nu...

Skrevet

eg e åsså nordlending, men super-langt nord åsså da.. bor i nordtroms! har nr 1 i magen, men fløtte no over til tredje trim.. så adjø alle herlige å gravide nordlænninga... :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hm, får prøv å skuv litt oppover... vart så stille her :o) Ke det går me dåkk jente? Eg va hos jordmora i dag. Tok opp hjertelyden på mobilen, sånn at søskenan sku få hør. Mått jo bent flir da gutten min på fire meint det va lyden av ein frosk han hørt...

Skrevet

Ranværing på 22 år som vent sitt første "bøllefrø"...

Skrevet

Jeg er fra Vesterålen, er 33 år og venter min første. Har termin 29 januar, men vet ennå ikke om det blir gutt eller jente.. Vet ikke om jeg klarer å leve i spenning fram til fødselen, er så nyskjerrig!!! Blir kanskje en tur innom en privat klinikk med 3D når jeg skal sørover i begynnelsen desember...

Er det flere her med lang vei til sykehus? Har begynt å tenke på uvær og stengte vinterveier når fødselen begynner jeg da :P

Godt å vite at jordmora kan bli med i sykebilen!

Skrevet

Æ e nordlænning, kommer fra Sortland, men bor i Tromsø, og har gjort det de siste 6,5 åran:) Arti at det e endel nordlænninga her åsså. E 26 år, og vente våres førstefødte! Spennanes!!

Ellers så har æ løst tel og nevn, siden det va så mange fra Helgeland her, at Pappa bor på Mo, så der har æ vært masse opp igjænnom åran, og onkel med familie bor på Lurøya;)

Skrevet

hei eg e fra sandnessjøen. går mæ nr 2 i magen og har termin i april..

eg e 26 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...