Gjest Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Så du skrev at du skulle brette et ark, sånn at det ble sånn høyt og smalt... Jeg har tenkt det samme, dvs jeg har funnet et fint jeg vil bestille (samme serie som invitasjoner osv)... Men så lurte jeg på åssen du gjør det med sangene inni? Bretter du hver og en, eller legger du alle sangene i ei bunke, og så bretter? fester du de sammen? :-)
sommerfuglene Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Heisann og hoppsann! Eg har tenkt å legge dei i ein bunke, brette dei og stifte dei til omslaget. Blir litt arbeid med å planlegge sidene sånn at alt blir rett, men tror det vil fungere best Lykke til
Maud Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Jeg skal også ha sangheftet mitt slik. Jeg har tenkt å dele arkene i to på langs og ha en forside som er brettet på langs. Bunken med sider stiftes fast i baksiden på det som er "permen" på heftet. Dermed blir det som en "bok" der man kan bla i sidene, stiften sitter øverst på arkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå