Gå til innhold

når 'går det opp' for oss at vi er gravid?

myboylollypop

Anbefalte innlegg

..jeg mener, jeg er 9 uker på vei, har vist det siden uke 4, ønsker barnet men klarer ikke helt å skjønne at jeg skal bli mamma hvis dere skjønner..når går det opp? på UL? får dårlig samvittighet for at jeg ikke er hoppende glad hele tiden...har dere det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, hos meg kom ikke den morsfølelsen før lenge etter at jenta var født... Ikke for å ta motet fra deg altså, hehe=) Den kommer når den kommer, og når den er der så vet du det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går litt mere inn når du ser babyen på ultralyd, og enda litt dypere når du kjenner den sparkeinni deg, men du må ikke gå å tenke at det skal komme med en gang... Det kan ta litt tid, for mange er den ikke der før en stund etter at nurket har kommet... Du må lære å bli kjent med den lille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler meg og ikke akkurat særlig gravid til tider... Klarer igrunnen ikke å si det til så mange heller... kjennes ut som om jeg lyver... Ordene høres så feil ut;) hihi... Men d kommer vel når jeg har vendt meg til tanken 100%

Gleder meg jo og da , masse:) men har litt problemer med å sjønne at d faktisk er sant;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir mer virkelig når du begynner å fortelle det til folk, og alle snakker om det. Det hjelper også å kjenne den lille inne i den voksende magen.

Jeg er 8+6, og det har ikke gått helt opp for meg enda heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...