myboylollypop Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 ..jeg mener, jeg er 9 uker på vei, har vist det siden uke 4, ønsker barnet men klarer ikke helt å skjønne at jeg skal bli mamma hvis dere skjønner..når går det opp? på UL? får dårlig samvittighet for at jeg ikke er hoppende glad hele tiden...har dere det sånn?
Tommage♀♂ Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Hmm, hos meg kom ikke den morsfølelsen før lenge etter at jenta var født... Ikke for å ta motet fra deg altså, hehe=) Den kommer når den kommer, og når den er der så vet du det!
rampen_ Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 jeg tror nok det går opp for oss når vi får mage... er selv 7+2
r-j-s 'nå er gutten vår her' Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 det går litt mere inn når du ser babyen på ultralyd, og enda litt dypere når du kjenner den sparkeinni deg, men du må ikke gå å tenke at det skal komme med en gang... Det kan ta litt tid, for mange er den ikke der før en stund etter at nurket har kommet... Du må lære å bli kjent med den lille...
snartmammapåny Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 jeg føler meg og ikke akkurat særlig gravid til tider... Klarer igrunnen ikke å si det til så mange heller... kjennes ut som om jeg lyver... Ordene høres så feil ut;) hihi... Men d kommer vel når jeg har vendt meg til tanken 100% Gleder meg jo og da , masse:) men har litt problemer med å sjønne at d faktisk er sant;)
Skilpadden Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 det blir mer virkelig når du begynner å fortelle det til folk, og alle snakker om det. Det hjelper også å kjenne den lille inne i den voksende magen. Jeg er 8+6, og det har ikke gått helt opp for meg enda heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå