Gå til innhold

Overspist baby:-/

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kjøpte jeg økologisk babymat på glass, gulrot og potetpurè og økologisk banan, tenkte jeg skulle gi Hannah et par-tre skjeer til kvelds istedet for grøt. Det endte med at hun spiste opp hele glasset samt en halv banan!!! Hun elsket det og det er jo flott, men så kommer tankene etterpå, får hun nå kjempevondt i magen etterhvert? Og når jeg da har spist fårikål (nam nam) av ferskt lam, så har jeg vel kanske lagt lista til en skikkelig luftig helg her i gården;-/

Jaja, sjøl skyld....får ta det som kommer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre!!! Syns ellers alltid det du gjør virker så gjennomtenkt og fornuftig... Tydeligvis vellykka å begynne med fast føde ;-p

Skrevet

Ha ha ha!!!

Nu vel, føler meg jo litt fornuftig da, men veldig gjennomtenkt i diverse handlinger....eh...kanskje ikke alltid. Jeg er en typisk impulsiv fiskejente:-)

Skrevet

He, he - økologisk mat er visst populært hos de små miraklene! Lille Christian satte i seg et helt glass pasta med noe grønnsakgreier i kveld - i rasende tempo + en diger flaske melk. Blid som en sol etterpå, og helt klar for action. La ham ned på magen (i sofaen, så jeg kunne lande der selv...), så han kunne bevege seg rundt. Overskuddet av maten spratt opp av all aktiviteten for å få tak i og bite storebrors biler. Knall orange. I hvit sofa... (innkjøpt i "urban-ung-og-uten-barn-tiden..."). Ja, ja. Sånn går det når man prøver seg på snarveier, istedetfor å leke på gulvet...

Skrevet

Godt å høre at flere kanskje ikke var de mest fornuftige på innkjøpsfronten for noen år siden! Her har den sofaen måttet vike plass til fordel for en svart hjørnesofa i skinn... Hadde noen for 7 år siden sagt at min neste sofa ville bli denne hadde jeg nektet og påstått at så lavt synker jeg aldri... ;-) Men joda, etter tredje ungen innser man at årene fremover kan benyttes på veldig flere hyggeligere måter enn flekkfjerning! (Selv om det meste lar seg fjerne med zalo på en svamp da...)

Skrevet

Å, kanskje jeg skulle prøve zalo på svamp - mulig det hjelper. Alt jeg har gjort hittil har bare gnidd det ekstra godt inn i sofaen. Spørs om ikke vi også snart bytter ut de hvite med skinnsofa. De er jo ikke hvite lenger uansett...

Skrevet

Jepp, zalo hjelper på det meste. Selv om jeg også kastet ut sofaene til slutt og sendte de opp på fjellet i stedet. DET var imidlertid nesten verre for der har de etterhvert blitt rødvinsmarinerte.. Utrolig hvor mange uhell som skjer når man blir litt vel engasjert i TP ;-) Nå slanger jeg meg i stedet hjemme i svart skinn. Ikke så lekkert som hvitt stoff, men veldig mye mer praktiskt da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...