Gå til innhold

Dere som BARE gir mm, hvor ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

lenge sover babyen deres om natten da?

Og hvor gammel er han/hun?

Inatt sov lillegutt i 10 timer... på bare pupp :) Da klokka var 6.15 måtte jeg opp å titte på han og sjekke om han pustet, og han sov så søtt til klokka var ca 7:)

Han er litt under 3 mnd gammel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger min klokken 7 om kvelden og han våkner ett sted mellom 4-6 for pupp og så sover han til 8 om morningen igjen.

Dett har han gjort siden han var 8 uker

Skrevet

Min blir 3 mnd i slutten av neste uke og sov 7,5 t sammenhengende i natt. Han har aldri smakt annet enn mm.

Skrevet

Før lillegutt begynte med grøt så sov han som regel 7-8 timer i strekk om natta, men skjedde opp til 9 timer også. HVis vi måtte gi erstatning en gang så sov han faktisk kortere.. skjedde hver gang, så lillegutt her sover bedre på pupp..

Skrevet

Frå guten var ca 4 til 8 veker sov han 5 - 7t i strekk om natta utan pupp, men både før og etter våkna han ca kvar 3. time. Ikkje blei det stort bedre då vi begynte med fast føde heller.

Heldig du, nyt det!

Skrevet

Før jeg begynte med grøt om kvelden, 4 mnd gammel, og bare ga mm, var det mating hver 3 time hele døgnet. Hvis jeg var heldig! Mange ganger spiste hun hver andre time.

Skrevet

Hei!

Jenta mi på snart 4 1/2 mnd har nå kommet inn i en god rytme. Hun får kun pupp, sovner ca 20, får pupp 02 og 06, vi står opp alt fra 07-0830. Dette er cirkatider og kan variere med en time framover og bakover, men det er hvert fall en rytme i det. Det var da hun ble 2 mnd at hun endelig sov om natta (hun hadde snudd døgnet), i noen uker da sov hun faktisk i 8-9 timer i strekk. Den første økta er nå på 6-7 timer, så våkner hun oftere til vi står opp. Er veldig fornøyd sånn som det er nå :) Og jeg våkner fremdeles og må sjekke om hun puster noen ganger, det blir så stille i vugga... Kjenner meg igjen der! :)

Skrevet

Jenta mi har sovet 10-12 timer uten pupp siden hun var ca 1,5 mnd gammel - får bare morsmelk. Lucky me! Hun er nå vel 4 mnd gammel.

Skrevet

Mi er 5 uker nå og i 2 uker nå har jeg lagt henne kl åtte og da sover hu til 7-8 våkner bare for å spise 1-2 ganger får mme.

Skrevet

Lillegull har den siste uka (han er 3 mnd) sovet 9 timer i strekk :) han får kun mm. Håper det fortsetter sånn!

Skrevet

Etter 8 timer så vil hun ha pupp, deretter kan det gå alt fra 2-5 timer igjen. Legger jeg henne kl. 22, så vil hun ha pupp klokka 6, og deretter kl 11, men hun sover nesten hele døgnet for tida. Hun er forresten 2,5 mnd. og ligger på gjennomsnittet i vekstkurven.

Skrevet

de første 10ukene sov han 8-11timer om gangen om natta. men nå sover han bare 5-7timer han er 3mndr

Skrevet

Sønnen min på 4 mnd sover kun tre timer om gangen. Så våkner han å vil ha pupp igjen. Han sovner kl 21 om kvelden og våkner kl 24, 03, 06 for å få pupp og ligger våken til han bæsjer rundt kl 07 og så sovner igjen til 08. Da han var nyfødt og frem til 2 mnd fikk han pupp hver andre time.

Skrevet

Tulla sover fra ca 22-23 til ca 8-9.

Skrevet

Sover mlm 9 og 11t om natta. Er 3,5 mnd, og gjort det siden hun var 2,5. Får bare mm ca hver 3t på dagtid, og ble født med en vekt under snittet, men er over nå:-) Litt tjukk, altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...