MammatilE&E+2MA+julibaby? Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 hei er i uke 35 og de siste 4 dagene har jeg hatt slikt vondt nedpress i bekkenet/underlivet. Det er vondt å gå. Er det hodet på babyen som fester seg? ( jeg er 2. gangs fødende, merket ikke slikt press første gang) - Eller er det noe på gang, modning eller noe sånn? Har også i tillegg litt mensmurringer.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Har det sånn jeg og.. ikke noe behagelig nei.. jeg har ikke barn fra før så jeg vet ikke hva det kommer av.. hm.. har hørt noen si det er at babyen skrur seg ned i bekkenet ja.. har i tilleg stikkinger i skjeden.. AU AU ..tror det er klargjøring.. forberedelser Jeg er i uke 36 :=) Har hatt det sånn i ca 2 uker,men det har blitt verre nå denne uka ja:=)
Lumsk Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Jeg er 36+3 i dag og har også et slikt vondt nedpress og har hatt det i en måneds tid. I følge legen på tirsdag så hadde han endelig snudd seg rett vei, men hodet var overholdet ikke festet. Derfor tror jeg ikke det nødvendigvis har noe med at hodet fester seg. Modning har jeg derimot ikke fått sjekket.
6. okt. Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Jeg er førstegangs i uke 35 og har også hatt det slik noen tid nå. Fryktelig vondt å reise seg og gå etter å ha ligget eller sittet litt. I går kom det blodtilblandet utflod, har hatt det i dag også. Jordmor sa at det nok er livmorhalsen som holder på å modne seg. Skal ta kontakt med føden hvis det kommer mye blod. Er usikker på om babyen har festet seg enda, men har litt følelsen av det. Den har stått med hodet ned en stund nå. Skal til fastlegen på mandag så da får vi se.
Jolene84 *overtermin* Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Veit ikkje ka d kan ver da,men he akkurat d samme.Og der he den lille sunke ned i bekkene og haude he vært festa i over 4 veke.Første gangs fødende ej da,og e 8 daga over terminen.. Om ej sitt ei stund så føles d som om at ej he stivna inni der:p Hehe.. Litt komiskt i grunn.Men sku gjerne likt å vite ka d va for noke!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Er i uke 33+6 og har det slik jeg også. Sist gang jeg føde hadde jeg det ikke men da fødte jeg i seteleie. Tror det er snuing og krypping ned i bekkenet som er i gang. (Skal til ekstra kontroll til mandag,siden jeg fødte 4uker før tiden sist)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå