Nr3 fikk en gutt Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 E bare nødt til å spørre...... E eg den eneste dama i verden som våkne av orgasmeristinger e hele kroppen når eg drømme om sex???? Har liksom aldri hørt noen snakke om dette temaet...EVER.... E jo i såfall rå-heldig. Om eg har mye sex me kjæresten min skjer dette veldig sjelden, men om eg e mye aleine eller det bare e lenge siden sist drømme eg om den deiligste sex og våkne med de kjente sammentrekningene "downstairs" E ikke spesielt våt heller, så dette må jo være et bevis på at orgasmen er veldig psykisk styrt, for eg stimulerer ikke meg selv mens eg drømmer,det vet eg helt sikkert ! Flere enn meg?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Ja! Dette er helt vanlig for meg iallefall. Og det er helt klart at det er styrt av hjernen!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Jepp, har våknet av orgasme mange ganger. Typen er misunnelig på meg, hihi..
Nr3 fikk en gutt Skrevet 1. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2006 haha. Ja det sei min type og. Skikkeli urettferdig, meine han.... Bruke å si til han at han hadde det sikker slik fra han va 8 til 14 år ;-)
otilde *14.05.2009* Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Jeg opplever også ofte orgasme i søvne :-) OM jeg skulle våkne like før jeg får orgasme (hender en sjelden gang), er det ikke gjort på en-to-tre å komme i mål lenger, så det er absolutt noe med psyken ja! Jeg tror svært mange opplever å få orgasme i søvne, temaet har faktisk vært oppe på klubb i venninnegjengen min, og nesten samtlige rekte opp hånden! Husker at jeg var redd for å få orgasme i søvne mens jeg overnattet hos venninner da jeg var yngre, men det har jeg aldri opplevd!
Flippflapp Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 samme her......vær stolt av evnen din du! noen kan ikke får orgasme i det hele tatt!!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 Jeg våknet av orgasme i natt, faktisk.....mmmm deilig! :-)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #9 Skrevet 3. september 2006 faktisk ja.. men det er bare i det siste. det kan være fordi jeg og typen ikke har sex så ofte lengre. før var det omtrent hvær dag, men nå er jeg stor så da orker jeg ikke like ofte. da hender det at jeg våkner med det. håper bare jeg ikke ligger å stønner i søvne.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 Har våknet noen ganger av at jeg har så deilig sex og kommer.Dette har jeg opplevd mange ganger.så orgasmen styres oppe i hode.menn kommer jo også eller får sæd avgang når de drømmer.
Nr3 fikk en gutt Skrevet 4. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2006 godt å høre at vi e flere...ville jo nesten vært urettferdig om eg va den eneste. Stemme nok at dette skjer i perioder med lite partnersex. Nesten som at kroppen ordne opp sjøl så man ikke blir sexuelt frustrert over manglende orgasmer.... Ps! Mamma brukte å sei at om man drømte at man mistet tenner var det et tegn på seksuell frustrasjon....hehehe. Har drømt det og ja,...ik gøy..
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #12 Skrevet 5. september 2006 Yep! Det har jeg hatt siden jeg var veldig ung.. Skjer ikke så ofte, men helst hvis det har blitt lite sex i det siste........ Veldig deilig....... Og helt psykisk styrt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå