Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Her er vi akkurat nattavvent - etter felles innsats får vi si! Gikk veldig greit. Han legger seg 20.30 og sovner stort sett greit, våkner ofte for smokk eller av andre grunner 1-3 ganger, før han får mat i 6-tiden. De siste dagene har han vært veldig våken i 5-tiden, men jeg tar ham aldri opp for mat før kl 6. Hva med dere?
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Han er 5 1/2mnd og legger seg ca kl.19(har lagt seg nå for droppa luren kl.16). da våkner han for pupp mellom kl.2 og 3. Noen ganger våkner han før, men da er det smokk som teller. Han våkner mellom 6 og 7 på morgenen.
Ane4barn Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Hei! Vesla her legger seg ca 20.00 +/- og sover til mellom 05.00 og 07.00. Jo nærmere kl. fem hun våkner, jo større er sjansen for at hun sovner igjen og da kan hun sove til mellom 08.00 og 09.00. de siste morgenene har hun imidlertid våknet halv sju, og da har det vært på tide å stå opp ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Grøt 19-19.30, legger seg 19.30-20, sover til 6, får pupp og sover til 7-7.30. Våkner unntaksvis for litt pupp i 4-tiden.
baby220206 Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 pernille får grøt ca halv sju, pupp halv åtte, og våkner igjen alt mellom ett og fem.... vi begynte nettopp med grøt, og da har hun våknet ca halv fire for pupp, sover igjen til mellom åtte og halv ni en gang.
81-modell Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Jenta mi er snart 7 måneder og får 2 grøtmåltider + middag i tillegg til at jeg ammer. Likevel våkner hun for pupp ca kl 23, 02.00 og 05.00. Hun legges ca kl 19 og tar morgen ca 06.00. Av og til våkner hun oftere, men blir uvel hvis jeg propper henne for full. Sliter med å få henne til å sove uten å amme, så hvis hun våkner mellom måltidene kan det ta et par timer før jeg får henne til å sove igjen... sukk... Hun reiser seg opp i senga hver gang hun våkner. Var ikke SÅ harde netter før hun begynte med dette... Høres ut som om jeg er en av de få her som nesten ikke får sove selv om nettene:-(
wasabi Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Min sønn er 5,5 mnd og du er IKKE den eneste som ikke sover om nettene... :-) han hadde lenge for vane å sove fra 19.30 - 08.00 med 2 oppvåkninger for å få pupp (ca 01 og 05). Det var greit nok synes jeg. Men de siste dagene har han gått over til nyfødt-varianten med å våkne for å spise hver 2. -3. time!! Og så vil han stå opp i 06 -07-tiden.... skulle gjerne hatt noen tips. Vi har begynt med fast føde men han spiser så lite at det ikke hjelper. Han blir bare hard i magen stakkars.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Min natt er SLITSOM!!! Gutten min legger seg i 19 tiden og sover greit frem til 24 (+/- en time). Så har vi det gående gjerne annen hver time.... litt trøtt fortiden og ganske fortvilet. Vet ikke helt hvordan jeg skal få snudd dette. Han er ikke sulten, men skal ha puppen som kos. Han tar desverre ikke smokk:( Gråter i søvne og roer seg ikke av seg selv. Må rugges eller puppes! Har hatt det sånn i en mnd tid nå! Noen gode råd? Skal prøve å sove borte i helgen for å se om det hjelper!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 Uffda anonym!Dette høres forferdelig ut for deg/dere..Ikke bare å la dem gråte heller liksom..vi har ei jente på seks mnd som får grøt morgen og kveld+litt middag.Jeg ammer...Hun legger seg kl 7 og vokner i 2-3 tiden for en sup melk og da sover hun til 6-7..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå