Gå til innhold

Har lekt meg som fotograf...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

looks beautiful:)) spec with this effect.

i like to take pictures too..but more in black&white

Skrevet

Helt helt nydelig liten snuppe! Og flink fotograf ;o)

Kan jeg spørre hvordan du fikk "fargen" på bildene? Er det noe du kan gjøre med kameraet eller gjør du det i Photoshop. Har nemlig nylig snopet et speilreflekskamera og skal leke fotograf selv ;o)

Skrevet

Hei. Har kikket litt i bildegalleriet ditt...Kjempefint. Ble helt rørt av alle de fine kommentarene om pappaen. Heldige jenter. Fortsett å ta fine bilder, de er minner for livet.;)

Skrevet

Så herlige bilder! :-)

Når man får til sånne blinkskudd behøver man jo ikke betale massevis for å gå til fotograf! :-)

Skrevet

Du er utrolig flink!

Hvor gammel er tulla?

Jeg kan bare drømme om å få prinsen min til å sitte stille..

Her går det i situasjons-foto. Det som enn skjer, det skjer.

Skrevet

Det var veldig nydelige bilder! Utrolig god jente du har fått :)

Ser at noen har spurt deg hvordan du har klart å få den fargen på bildene. Tenkte svare jeg ;)

Hos meg har jeg en mulighet for å velge å ta bilder i Sepia, da får jeg slike bilder. Men om Mamman til Emilie har brukt photoshop kan jo også være mulig...

Skrevet

Tusen takk:) hun er 4 mnd.. effekten på bildene heter duotone, litt annerledes enn sepia:)

Skrevet

Tusen takk for svar :o) Da skal jeg lete etter duotone på kamera. Er det speilrefleks du har?

Skrevet

Nei jeg har et helt vanlig digitalkamera.

Har du photoimpact?

Skrevet

Photoimpact er et bilderedigeringsprogram.. Du kan laste ned prøve versjonen i 30... Så går du inn på noe som heter photo effects gallery, også scroller du deg nedover til du kommer til noe som heter duotone. Så får du sånne bilder = )

Skrevet

Tusen takk mamman til Emilie :-)

Gleder meg til å prøve!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...