Smellkyss Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Noen som har peiling hvilken parkdress som vant best-i-test i f&b???
Mintbolle Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Kappahl sin vant, Reima og Troll kom også godt ut, men de er dyrere.
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Hei Står dette i denne månedens blad?
Duracella Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Nei, det står i septemberutgaven, som ikke kommer i butikkene før 4.sept. De som abonnerer har tydeligvis fått bladet noen dager før.... jeg løp og kjøpte, nemlig. må nok vente.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Såg det i dag baldet i dag. Men de omtalte de som vinterdresser. Er det det samme som parkdress?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå