Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Lurer bare på en ting, er vel vanlig at vi betaler reise og opphold for våre forlovere? Er så spent, har aldri vært der, men min kjære har kommet med en overraskelse og det er at vi skal ned en tur før jul, for å bli litt kjent, se på hoteller og div... åhhhh 1 juni er jeg en gift kvinne!!! Fler som skal gifte seg i utlandet?
anesam Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Jeg kan ikke svare deg på det du lurer på, bortsett fra at vi skal gifte oss på Mauritius i mai 2008!! :-) Lykke til med planlegging!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 3. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2006 Åh spennende.. ja vi gleder oss veldig.. Skal dere ha en liten fest med venner og familie når dere kommer hjem? Vi skal ha middag med foreldre først og en fest med venner osv etterpå.
anesam Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Er ikke helt sikker på hvordan vi gjør det... Litt lyst å ha mange på fest når vi kommer igjen, kanskje bare til kake og kaffi! Ellers så likte jeg din plan også... Middag med nær familie og så fest med venner! Takk for tipset! :-)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Jeg skal gifte meg i Paris november 06. Det ser jeg veldig fram til!!!!! Vi skal betale turen til forloverene+ ovenatting. Da må vi ut med 4000 tilsammen for de to. Det er ikke så galt.Vi har også bestilt helaften i Paris gjennom Reisefeber.no Mange som skryter av det. Lykke ti.
Serial mom Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Gratulerer! Blir sikkert kjemperomantisk med bryllup i Paris! :-) Vi gifter oss i Las Vegas om nøyaktig 1 uke,vi!
studentm2gutter Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Takk i like måte. Hvordan skal dere gjøre det da? Skal dere ha familien med eller? Må dere betale for vigselen?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2006 Oioi så spennende, alt klart?? hehe
Maisen80 Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 Hei! Vi skal også gifte oss i Paris 4.mai på den norske ambassade... Vi skal betale fly og hotell for forloverene og samborene deres.. Jeg for min del synes dette er det beste.. Vil liksom ikke gjøre det til en økonomisk belastning for forloverene at vi har valgt å gifte oss i utlandet.. Så vi reiser 6 stk til Paris fra torsdag til søndag, så holder vi bryllupsfest for familie og venner helgen etter. Gleder med enormt
Jippi! Maibaby! Skrevet 2. oktober 2006 #10 Skrevet 2. oktober 2006 Vi skal gifte oss i københavn i desember, og betaler reise og opphold for alle vi har invitert (20 pers med oss). Siden dette er istedenfor bryllupsfest hjemme syntes vi det var helt greit sånn økonomisk. Men nå har svigers og mine foreldre kommet med endel penger, slik at det egentlig går i null for oss.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 2. oktober 2006 Så spennende... lykke til alle sammen med forberedelser og bryllup!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå