Gå til innhold

Hvor lenge fullammer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke anbefalt til 6 måneder? Hvor mange her gjør det, og hvor mange gir MME eller grøt/fruktpureer el.l før 6 måneder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fullammet 5 måneder med førstemann, og 4 måneder med andre mann, mer sliten med andremann... Begynte med MME når han var rundt 7 måneder i tillegg til morsmelk om kvelden i håp om at han skulle sove hele natta. Begynte med frukpureer rundt 5 mndr. Ammet begge to til de var rundt 10 mndr.

Skrevet

Hva regner man som når man har sluttet å fullamme?

Lillegutt spiser 1/3 middagsglass, noen ganger mindre om dagen, resten mm. det begynte vi med for 5-6dager siden, han er 5 1/2mnd.

Prøvde grøt, men det kom rett ut igjen :s Han har også fått fruktpurè for kos når vi spiser for han sitter å gaper :D

Vil si jeg fulammer enda til han spiser hevrtfall ett måltid pr dag, etter 1/3middagsglass så vil han jo ha mye pupp...

Skrevet

Med fullamming mener man kun morsmelk, ikke noe i tillegg, det anbefales 6 måneder fra helsestasjonen.

Skrevet

Ja ja...

Men grunnen til at jeg ikke ville vente er at jeg brant meg på det sist, datteren min nektet å spise grøt da hun var 7mndr og det ble bare tull. Ammet henne i 2år. Men jeg føler at jeg fullammer fortsatt, og det er meg om mitt ;)

Skrevet

Har fullammet de to andre til 6 mnd, regner med det denne gangen også.

Skrevet

fullammer enda, snart 8 mnd - vil ikke ha noe annet

Skrevet

gutten min er 5 måneder, jeg fullammer ennå og skal gjøre dette til han er 6 måneder, slik som anbefales

Skrevet

Jeg ammer snuppa mi 6-8 måltider i døgnet, samt at jeg gir grøt og mm til kvelds. Jeg startet med grøt ved 4 mnd i håp om å slippe to til tre amminger nattes tid.

Jenta mi tar ikke flaske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...