firemerkersmør Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Er det ikke anbefalt til 6 måneder? Hvor mange her gjør det, og hvor mange gir MME eller grøt/fruktpureer el.l før 6 måneder?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Jeg fullammet 5 måneder med førstemann, og 4 måneder med andre mann, mer sliten med andremann... Begynte med MME når han var rundt 7 måneder i tillegg til morsmelk om kvelden i håp om at han skulle sove hele natta. Begynte med frukpureer rundt 5 mndr. Ammet begge to til de var rundt 10 mndr.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Hva regner man som når man har sluttet å fullamme? Lillegutt spiser 1/3 middagsglass, noen ganger mindre om dagen, resten mm. det begynte vi med for 5-6dager siden, han er 5 1/2mnd. Prøvde grøt, men det kom rett ut igjen :s Han har også fått fruktpurè for kos når vi spiser for han sitter å gaper Vil si jeg fulammer enda til han spiser hevrtfall ett måltid pr dag, etter 1/3middagsglass så vil han jo ha mye pupp...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Med fullamming mener man kun morsmelk, ikke noe i tillegg, det anbefales 6 måneder fra helsestasjonen.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Ja ja... Men grunnen til at jeg ikke ville vente er at jeg brant meg på det sist, datteren min nektet å spise grøt da hun var 7mndr og det ble bare tull. Ammet henne i 2år. Men jeg føler at jeg fullammer fortsatt, og det er meg om mitt
Aga:-) Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Har fullammet de to andre til 6 mnd, regner med det denne gangen også.
Blomman Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 fullammer enda, snart 8 mnd - vil ikke ha noe annet
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 gutten min er 5 måneder, jeg fullammer ennå og skal gjøre dette til han er 6 måneder, slik som anbefales
Tigergutt Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 Jeg ammer snuppa mi 6-8 måltider i døgnet, samt at jeg gir grøt og mm til kvelds. Jeg startet med grøt ved 4 mnd i håp om å slippe to til tre amminger nattes tid. Jenta mi tar ikke flaske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå