Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Eller , det er jo ikke en x heller. Egentli bare en god kammerat, vi hadde sex en gang, det var bare for å prøve sex siden begge av oss var jomfru. Jeg var kjempeforelsket i han da, men turte ikke si det til han siden jeg trodde vi kune skulle ha sex siden vi hadde lyst til å prøve det begge to. Så viste det seg i ettertid han var interessert da, men d hadde jeg funnet meg en ny en. Jeg var veldig usikker på den tiden, og siden ha jeg var sammen med da var snill og grei osv så beholdt jeg han. Det er foresten han jeg har barna med nå. Men skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å slippe taket på denne x min. Jeg vil jo ikke ha ha, men klarer aldri slutte å tenke på han. Dette har jeg tenkt på i 4 år nå . Veldig plagsomt, men vet ikke hvordan jeg skal få han ut av systemet,,,, Så da han fant seg en dame da, så var jeg veldig sur og hilste ikke på henne, jeg latet føsrt som jeg ikke visste de var kjærester,, men visste jo det. Dette har gjort til at denne dama til min x kammerat ikke klarer trynet på meg, så det plager meg også masse,,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå