Gå til innhold

Noen her som bruker ringslynge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter selv på ei ringslynge som eg har bestillt. Bare lurer på om dere har gode erfaringer med det, og om det er vanskelig å "montere"? Er det behagelig å bære barnet i slyngen i lengre tid om gangen (min er 3 mnd), feks om man skal på bytur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ikke til ringslynga mi, har ikke orket å prøve i det siste for jeg blir så skuffet hver gang...

Det er instruksjoner på tettinntil.com.

Bærer han i sjal, han er 5 1/2mnd.

Slynge skal jo være greit og raskt å ta på for f.eks en tur på butikken, du kan nok ikke bære så lenge av gangen i den som i et sjal, siden slynga belaster på en skulder.

Jeg har inntrykk av at enten så får man det til med en gang, eller så gir man opp...som meg :s

Lykke til :)

Skrevet

jeg fikk til slynga lett jeg. Fikk hjelp til å tre den av hun som sydde den - fjummsi. På tettinntil.com finnes det bærehjelpere ta kontakt så får du hjelp om du behøver det. Hun over skrev at ringslynge ikke kunne brukes lenge om gangen da den bare belastet en skulder. Det er ikke helt riktig. Hvis en har på sjalet riktig og sprer det utover ryggen og skuldra så får du ikke vondt. har brukt min på handling på kjøpesenteret jeg ikke noe problem Skiftet på senga og kokket middag med den +++++ Får jo ikke løftet armen / skuldra så høyt på den skudra slynga går over - men må jo ikke strekke meg ettr ting høyt opp akkuart da..

Lykke til

Skrevet

Har du bestillt maya wrap anbefaler jeg deg å se videoen som følger med før du prøver selv! Jeg tror jeg måtte prøve en 10-20 ganger før jeg fikk det til. Og nå tar jeg den på på ca 15 sekunder uten problem. Og småen elsker den! Også er det så mange muligheter. Man kan bære liggende, sittende forovervendt, på hoften foran, (på hoften bak når de blir større), også inntil kroppen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...