Tr@mpe Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Hun ble født 30 august, uke 33+0, var 2340g og 44cm. Hun ble født normalt og alt gikk helt fint. Fødselen startet av seg selv, med rier, og etter 6 timer var hun ute. Hun pustet selv og jeg fikk ha henne hos meg en halv time etter fødselen, hun tok til og med brystet og spiste litt før hun dro over til barneklinikken. Alt går helt fint fremdeles, er hjemom en tur nå, men bor på sykehuset med henne. Trenger bare få orden på ammingen så får vi reise hjem. Nå får hun pupp og tillegg med kopp. Er glad alt er over og med en sånn lykkelig slutt!! Tusen takk for all oppmuntring og støtte, dere har vert fantastisk.
har en liten spire i magen min Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 gratulerer håper det går fort med amming. klem fra oss
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Oi. Det skjedde fort. Synes ikke lenge siden du skrev her jeg Gratulerer så masse med den lille jenta di. Godt at alt har gått så bra, og at du faktisk fikk ha henne, tross alt, så lenge i magen. Kommer nok til å gå kjempefint med dere. La henne ta den tiden hun trenger til å vokse seg stor og lære å spise. Er fort gjort å bli litt utålmodig (av erfaring blir man klokere!). LYKKE TIL MED STARTEN AV ET NYTT LIV!
moderen Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Så bra!!!! Gratulerer! Håper tiden på sykehuset blir kort... Lykke til med mirakeljenta di... Klemmer fra Karl Teodor og
Gjest Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Åååååj, gratulerer så masse!!! Flott størrelse på jenta di da :-) Så greit å slippe KS nå i ettertid kan jeg tenke meg. Lykke til, om ikke lenge er dere nok hjemme. Nå ble jeg glad alså!!!
Anonym ;) Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Gratulerer med ei stor lita jente, og lykke til fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå