Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Er det for tidlig ? Hvis det er greit å gi, blir de noe harde i magen av det ?
Trønder med to herlige Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Hei! Gutten min er ca 4 1/2 mnd og jeg har prøvd med litt banan.. Han ble hard i magen, så jeg slutta med det. Nå er han normal i magen igjen. Han spiser mais grøt på kvelden, og det liker han kjempe godt. :-)
wasabi Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Ja, du kan gi litt banan, men sønnen min ble hard i magen... måtte slutte igjen. Banan virker bindende på magen.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Da vil jeg ikke gi han det, han har problemer med hard mage. Takk for svar : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå