Gå til innhold

Blir så forbanna på samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååh, er i uke 21 nå. Er så lei av at han drar dit det passer han, driter i meg som aldri blir spurt om jeg vil bli med noe sted. Han har lappen å ikke jeg, så blir sittende hjemme jeg.. koselig. Hører sjeldent at jeg betyr noe for han, får bare høre hvor sur å grinete jeg er. Så jeg gråter jo mye når han drar, for føler meg helt alene.... fler som har det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakkar deg! Føler virkelig med deg. Jeg kjenner meg igjen på det å være trist og i dårlig humør. Men ikke på det andre. Snakker du med han da? Sier du hva du egentlig mener? Vi jenter har vell litt lett for å tenke at de forstår oss, men de er jo ikke tankelesere. Men når du tar det opp med han, så gjør så her:: Bare si hvordan DU føler det, ikke anklag han for noe. Si "Jeg føler......" "Jeg blir såret....." "Jeg har det vondt..." Skjønner du hva jeg mener? Det er veldig lurt å gå fram på den måten. For da hører han mer på deg, og føler seg ikke angrepet. Så kunna du sagt at du hadde blitt veldig glad om du fikk være med en gang iblant. Jeg tror ikke det er så greit for karene heller, og plutselig se dama forandre seg totalt, dårlig humør, kjefter, griner, krangler osv. (Jeg sier ikke du er sånn altså! Men jeg kan ihvertfall være sånn)

Håper det ordner seg da!

Lykke til!

Yatzy

• 3 uker senere...
Skrevet

Å, jeg skjønner så utrolig hvordan du har det, har hatt det akkurat likedan som deg da jeg gikk gravid.

En skal du vite, det blir ikke bedre etter ungen er født, for da er resten også opp til oss kvinner. Har nå en gutt på 1 år og ble nesten alenemor fordi jeg ikke orket mer, for dette tærer vanvittig mye på energien på en.

Men vi bestemte oss for å gå til en profesjonell å samtalte litt med han, Å HERREGUD, det endret så utrolig mye av hverdagen min. Gubben er ikke til og kjenne igjen. Han har enda litt små irriterende øyeblikk, men de tar jeg der og da. Hver flink å si ifra til disse mennene, for de vet bare ikke bedre.

Lyke til vennen.

Husk, vi fortjener kun det beste.

Skrevet

Har det slik som deg!!

Er hjemme hele tiden jeg!

Har en unge som er 11 mnd nå og er på ny gravid!!

Fra første gang jeg vart gravid til nå, har han gjort akkuratt det han vil!!

jeg må sitte hjemme med ungen min og kan ikke fare ut og drikke eller noe sant!

Når han kommer hjem fra jobb så er vi begge slitne så jeg kunna godt ha kost med han, men NEIDA!

han skal spille fotball, se på bil, venner, fikse noe osv!!

Da kommer virkelig sinne ja!!

Dette har jeg sagt til han at jeg ikke vil ha noe av!!

Nå som han har blitt pappa burde han stille mere opp for både meg og ungen.

Så lyst å komme meg ut av leiligheten:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...