HegeAE Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Akkurat no så er eg ganske lei av å ikje ha noko jobb. Ja, det finnes mange jobber som eg kan søke på. Men, problemet eller utfordringa er at det ikkje passer med barnehagetider og slikt. Og når ein bur i utkant-Norge og ikkje har bil, så blir det vanskelig med å få seg jobb. Tviler på at sosialkontoret dekker utgifter til bil og setrifikat. Økonomisk klarer eg meg med å leve på staten, men det er jo ikkje det ein ønsker i lenga. Men, det var det. Må snart begynne på middagen. Har vert ute og fiska og fekk makrell til middag. Det er jo sundt og godt det da
angelina26 Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Jeg er også alenemor og uten jobb. Jeg har også sett en del jobber å søke på, men da må jeg flytte på meg. Og det har jeg ikke akkurat så veldig lyst til. Kjøpte meg hus i fjor, og trives her jeg bor. Andre ting som gjør det vanskelig er barnehagetider, helsen min og at jeg er alene og ikke har så mange til å hjelpe meg med barnepass. Du kan jo høre med trygdekontor/sosialkontor, hvordan det er med støtte til bil. For hvis det at du får deg bil, hjelper deg med å få jobb, så så er jo det veldig bra. Nå skal jeg gjøre meg klar til å gå på foreldresamtale i barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå