Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Min lille gutt er 6 uker gammel. Har allerede merket at han er veldig forskjellig med meg og min mann. Jeg er jo hjemme i permisjon, og de dagene er gutten veldig "klengete", skal helst bli båret rundt av meg eller sove oppå min mage. Stort sett sutring hvis jeg legger ham for å sove i vogna, eller på leketeppet for å leke for seg selv. I helgene når min mann er hjemme er han veldig mye med sønnen vår, og hos ham er det mye mindre sutring. Da legger lillegutt seg veldig gjerne i vogna og sover... Er det jeg som gjør noe galt, eller?
animal Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Når jeg tenker meg om, så var vår datter mer suttrete hos meg enn hos pappan. Er overbevist om at dette kommer av at av meg lukter det melk.
Blind Gudinne Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Sånn var det her også da Lillefjert var liten. Støttet og trøstet meg med den teorien om at av mamma lukter det mat/melk. Pappa "lukter" kos og lek =)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Kjente meg igjen i denne, godt å høre at det er flere som har det sånn! :-)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 Har ei lita tulle på åtte uker, og jeg har det vel også litt på samme måten. Vet ikke om det er fordi far også er litt mer utholdende med skrik. Jeg plukker opp jenta etter et halvt minutt med skrik, mens far godt kan la henne skrike 2-3 minutter i hvert fall...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 sånn har det vært her og en del... det jeg har lagt merke til er at hun har ledd mye til pappaen men ikke til meg..men i går endret det seg kraftig.. i går smilte hun til meg med engang jeg kom inn i rommet hun var i... hun kunne være hos pappaen og sutre men med engang eg kom inn var hun strålende fornøyd.smilte og lo...og ville helst bare til meg...skal love at det varmet mammaen sin hjerte mye da altså.. pappaen derimot var veldig fornærmet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå