Gå til innhold

Varmer dere opp Frutti/purè?


Anbefalte innlegg

Skrevet

eller gir dere det romtemperert? Hvor gammel er h*n?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han er 6 mnd.pleier å lunke litt på det hvis det har stått i kjøleskapet. Ellers er romtemperert greit og...Kan sikkert gis kald,men han like det best litt lunkent...likeledes med vann.

Skrevet

5 1/2mnd, lar den stå fremme litt før så den får romtemp.

Skrevet

Nei jeg varmer det ikke, ikke det som har stått i kjøleskap heller...

lar det kanskje stå på benken noen min før hun får det, hun er 7 mnd

Skrevet

spiser det rett fra kjøleskapet. sviskesaften også. kaldt vann fra springen. virker som han liker kalde "ting"..

Skrevet

Kun vann (og litt sviske) som går ned kaldt (dvs. romtemperatur). Setter fruktpure i litt vannbad. Samme med grøten. Så fort noe begynner å bli litt lunkent, griner vi på nesen, og smiler når det er varmt igjen. Er straks 7 måneder.

Skrevet

nei det gjør jeg ikke... ;o)

Skrevet

mi på 6 1/2 elsker det kaldt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...