Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 eller gir dere det romtemperert? Hvor gammel er h*n?
Gjest Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 han er 6 mnd.pleier å lunke litt på det hvis det har stått i kjøleskapet. Ellers er romtemperert greit og...Kan sikkert gis kald,men han like det best litt lunkent...likeledes med vann.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 5 1/2mnd, lar den stå fremme litt før så den får romtemp.
snuppelure 74 Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Nei jeg varmer det ikke, ikke det som har stått i kjøleskap heller... lar det kanskje stå på benken noen min før hun får det, hun er 7 mnd
Lukasmamma Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 spiser det rett fra kjøleskapet. sviskesaften også. kaldt vann fra springen. virker som han liker kalde "ting"..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Kun vann (og litt sviske) som går ned kaldt (dvs. romtemperatur). Setter fruktpure i litt vannbad. Samme med grøten. Så fort noe begynner å bli litt lunkent, griner vi på nesen, og smiler når det er varmt igjen. Er straks 7 måneder.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 nei det gjør jeg ikke... ;o)
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 mi på 6 1/2 elsker det kaldt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå