Mamma til 3 <3 Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Merker at jeg begynner å bli rimelig metta nå. Jenta våres har for det meste vært en grei og blid jente,men for en 3 ukers tid så brøt helvete løs. Snudde helt på oppførselen. Skriker og slår med engang hun ikke får det som hun vil. Nekter å ta på og av seg klær.Noen ganger vil hun gjøre det selv,å det må hun jo få lov til.Men det er ikke alt hun klarer selv,og når man da i tillegg har dårlig tid på mårran,så gjør ikke det saken noe bedre.Prøver jeg da å hjelpe så blir hu så sinna at det ligner ikke grisen. Legginga på kvelden har endelig begynnt å bli bedre. Hadde en uke hvor hu nekta å sove,enda hvor trøtt hu var. I barnehagen er hu alltid blid,men hjemme blir hu sur for den minste ting. Please si at det går over snart:O)..Hehe
Gjest Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Jeg kan ikke si det du vil, for det skulle jeg gjerne visst selv, vil bare si at vi er nok i samme båt. Vår er bare 18 mnd. men har i noen måneder fått anfall når han ikke får gjøre det han har tenkt (som selvfølgelig er umulig å akseptere). Han SKAL skru på komfyren og drar stolen bort og klyver opp, han SKAL sette på kaffitrakteren o.s.v. Vi har derfor kjøkkenstolene på bordet og skapene er selvfølgelig sperret av, men han gir seg ikke. Hver dag drar han i dem og hyler og bærer seg, klorer, slår og biter. Bleieskiftet foregår nå på gardintrapp der han får forsøke å låse opp sikkerhetslåsen e.l. Jeg klarer ikke å holde ham på stellebordet. Han er råsterk. Jeg har prøvd å spyle av ham i badekaret, men underveis fant han ut at han ville ikke det, og det endte med bæsj smurt ut over alt, men opplegget med gardintrapp funker. Når klær skal av og på er det som regel et leven uten like.Puh! Jeg trøster meg med at det går over!
.Ann. Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Vesla er 20 mnd. og her er trassen i ful gang... Legger seg på gulvet og hyler og sparker og slår for den minste ting, alt er en kamp. Nekter å kle av seg, nekter å kle på seg, Håper det går over snart...
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Jepp, skjedde plutselig her og, for noen uker sida. Han er 23 mnd.
Wiik-28.05.07 Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 har ei jente på 15 mnd (!!) som alt har kommet i det stadiet vi!! Hjelp!! Og verre skal det vel bli skjønner jeg... Har alltid sagt jeg ikke skulle ha unger som hylte rett ut når de ikke får viljen sin, men gjett hvem som har fått det?? kjempe flaut i butikker.... Hva skal en stakkar gjøre da? Er jo så lita at hu ikke skjønner alt vi sier enda....;-)
lykkelig og solstrålene Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Gutten vår er 21 mnd og etter at han begynte i barnehagen for 2 uker siden har han blitt skikkelig sutrete og trassig! Aner ikke om det går over, men håper da det, hehe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå