Gå til innhold

Blir det kjedelig ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med hvite duker. hvite og grønne blomster, hvite servietter m/ sølvtrykk hvite bordkort med sølvtrykk . Blomstervaser og lyststaker i glass ol.. Vil gjerne ha det litt enkelt , men blir dette FOR enkelt ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det høres kjempefint ut jeg. Hadde jeg selv fått valgt ville jeg ha hatt det sånn. Men mannen min vil ha litt farger. Har lyst på helt lys brudebukett jeg.

I

Skrevet

Fargene våre skal være grønt, hvitt og gull. Helt enkelt men samtidig tror jeg det kan bli kjempefint. Har du planlagt hvilke typer blomster du skal ha i brudebuketten og på bordene?

Skrevet

Ser for meg brudebuketten i hvite liljer og/ eller hvite roser og grønt :) Har funnet kjempemange fine på www.bernzonsblommor.se og har litt problemer med å bestemme meg for hvilken.

Blomstene kommer til å være de samme på bordet som i brudebuketten . Har to runde, flate glassboller til dem; så det tror jeg blir kjempefint :)

Skrevet

Jeg synes det hørtes litt kjedelig ut, men det er jo en smaksak hva man liker! Jeg skal ha flytende små solsikker på bordet, og i buketten, i tillegg skal vi ha oransje gjennomsiktig stoff(vet ikke hva det heter) på bordet! Synes det spriter opp bordet litt med farger! Det blir jo veldig flott med hvitt og sølv, gjerne litt mer prinsessestil over det enn slik som vi skal ha det ;-)

Skrevet

vi skal ha alt i kvit, sølv og grønt.Men vi har grønne løpara til å legge kvite blomster på, sølvfagra sløyfebånd til bordkort. Og dette blir reint og flott.

Prøv deg fram - dekk kjøkkenbordet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...