Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Forstår ikke dette helt... Er bæresjal "bare" et langt tøystykke, som man knytter på ulike måter? Kunne tenkt meg et slikt, men kan jeg da gå på en stoff butikk å kjøpe et tøystykke? Virker jo billigere enn å kjøpe "ferdige"... Må de syes på et slags vis i så fall?! Håper noen kan svare meg på dette!!!
♡har tre skjønne jenter♡ Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Du kan sy deg selv ja. Bare pass på at du kjøper et kraftig oh holdbart stoff. Finnes en rekke oppskrifter på nettet. Sjekk disse sidene for tips: www.tettinntil.com og www.vidunderbarn.no Lykke til! Gi lyd dersom du får det til:)
anni ke n - med ny baby Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 ja. bruker Babyholder. er veldig bra.Brukt fra fødsel til nå - 6 mnd. Kan brukes til ca 1.5 - 2 år, sies det:) Har forresten til og med ammet mens hun ligger der og jeg gjør andre ting samtidig:)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Takk for svar! Men har du noe stoff å anbefale? Eller hva skal jeg spør etter i butikken? Har ikke peiling på stoff og sying jeg ser du...
anni ke n - med ny baby Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Da ville jeg ha kjøpt ferdig hvis du ikke har erfaring. Er jo viktig at baby er godt sikret når den skal ligge der mens du gjør og tenker på andre ting. Jeg syr mye selv - både klær, vesker ++. Men sydde ikke Babyholderen selv. Men hvis du likevel vil, skal personalet i butikken hjelpe deg for de skal vite:) Lykke til:)
Vertigo Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Lønner seg vel knapt å sy selv om du likevel skal kjøpe stoff. Får de rimeligste sjalene fra rundt 400 kr. Til små babyer er min erfaring at elastiske sjal best. Sjekk www.krusedull.net eller www.lotusbarn.no, de selger elastiske sjal. Ellers, som det ble sagt over - sjekk www.tettinntil.com. Der står det omtaler av alle mulige sjal, og er også et bruktmarked. Sjalbæring anbefales på det sterkeste
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Her er et tips på hjemmesydd sjal, stoffet er kjøpt på Jysk http://www.tettinntil.com/forumet/showthread.php?t=6524&highlight=taiveske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå