Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Hvorfor ikke? Og hvor gammel er babyen?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 har gjort det ja=) må jo hjelpe venner i nød....hehe Men til ukjente hadde jeg ikke gjort det
WP-TLogPeanut Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Venners barn kunne få lånt en flaske eller kopp hvis de var på besøk eller noe ja.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Jeg har lånt bort til familie/venner. Blir jo rengjort etterpå. Er man feks på sykehuset, låner de jo bort sånt.
MintCondition Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Så klart, vaskes jo etterpå allikevel.
Mamma til tre Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 Søstra mi låner dei minste flaskene mine til babyen sin..
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 1. september 2006 #12 Skrevet 1. september 2006 Har ikke gjort set, men om sønnen til venninna mi kommer hit og de har glemt flaske så får han låne! Den blir jo kokt etterpå.
Luca Skrevet 1. september 2006 #13 Skrevet 1. september 2006 Du må jo mene om jeg låner bort en kopp barna mine drikker av til et annet barn, og så skal barnet mitt drikke av det rett etterpå. Det gjør jeg ikke. Regner ikke med at du mener til et barn som er på besøk, og som så går i oppvaskmaskinen....for det er jo en selvfølge at vi gjør:-) Like mye som jeg drikker av glass når jeg er på resturant eller på besøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå