Gå til innhold

Er dette galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker å sette baby i vippestolen foran TVen om morgenen når jeg skal stelle meg selv. Hun liker å se på TV og spreller for harde livet når hun får sitte der. Syns det er greit at hun får litt underholdning, selv om jeg er borte ca 15 min. Noen andre som gjør dette, eller er det galt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tar gutten med på badet jeg når jeg ordner meg.synes det er greit å følge med han.han er ca. 6 mnd. gammel din baby da?

Skrevet

jeg også gjør dette når jeg skal lage meg mat osv. Ellers så ruller han på magen med en gan og da kommer all maten opp igjen .Han er riktignok 6 mnd nå,men gjort det nesten hele tiden.

Skrevet

Pleier ikke å gjøre det jeg, men ser ikke noe galt i det. Masse fine farger og skiftende bilder.

Hvis jeg ser på tv om kvelden og småen ligger på teppet sitt blir han automatisk trukket til tv`n. Er veldig fasinert og kan bare ligge der å glane.

Hadde aldri hatt han foran tv`n før moren min satt barnevakt en natt. Han hadde da ligget på et teppe foran tv`n og han hadde bare ligget og sett på alle bildene. Moren min prøvde å flytte han i en annen vinkel men likevel så klarte han å snu seg slik at han så. Moren min trodde jeg hadde brukt tv`n som barnevakt siden han var så fasinert.

Skrevet

Hun er 3 mnd...og jeg hører henne fra badet.

Skrevet

skader vel ikke.drar ikke noen steder allikevel:)

Skrevet

bare hun ikke sitter for nære eller for lenge så går det nok greit :)

Skrevet

Man kan jo ikke ta de med over alt heller da, eller? Hva med når man skal på do, ta ut av oppvaskmaskin, osv. Sitter deres aldri alene ett eneste sekund?

Skrevet

Jo, min leker på gulvet alene, kan ikke ha han i vippestol for da vrir han seg ut. bare jeg vet det ikke er noe han kan svelg eller skade seg på, så lar jeg han ligge der og leke. men jeg tør ikke gå fra han lenge for han kommer seg frem og bakover :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...