Dollywood Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Den ene ytre kjønnsleppen min er blitt mye større enn den andre. Den er nesten dobbelt så stor. Kan ikke huske at den har vært sånn før. Noen andre dette har skjedd med?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 PS. det er ikke normalt.. ta deg heller en tur til legen din:-)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Det er en lang tråd om dette lenger nede her et sted. Mener den heter noe om størrelse på kjønnslepper....Se om du finner den. Og bry deg ikke om Dr. Yppert. Vedkommende mangler evne til å sette seg inn i andres sutuasjon og ha forståelse for andres problemer.En person totalt blottet for empati, og som forsøker å få dekket sitt store behov for oppmerksomhet gjennom å svare spydig på innlegg her inne. Ikke en person å ta notis av med andre ord. Lykke til. Håper du finner tråden jeg sikter til. Flere som skrev om det samme der.
Gjest Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Det sa menneskekjenneren ANONYM! Det er vel ikke helt naturlig at ene leppen plutselig blir dobbelt så stor. Og da at du fraråder henne å høre på Yppert som sier hun skal gå til legen er vel ganske dumt. Det er vel akkurat det hun trenger å gjøre. Få sjekket opp at alt er som det skal..
Margrethe S. Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Skjønner egentlig ikke hva er grunnen at du skal forsvare så mye han Dr. Ypperten. Tror det er mange som har blitt kjent med dr. yppert hjennom denne siden, hvilken perosn han er i virkeligheten vet ingen av oss inne her! Det at ene kjønnsleppen er større kan være helt normalt og vi som har slike problemer synes det er greit å få noen ( ordentlig ) svar fra vanlig mennesker, før vi løper til lege for hver minste ting. Ofte er det mye enklere å spør når du er anonym. Mulig du er slik som sitter på venterommet på legekontoret for hver minste ting, men slik er vi ikke alle. Sorry til hovedinnlegger at temaet er blidd skiftet igjen, men er du i tvil hør med legen, men det er helt vanlig, at kjønnsleppene blir fårandret med fødsel.
Gjest Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 For det første så er han elskeren min! For det andre så er jeg helt enig med han! For det tredje så forsvarer jeg han ikke, det kan han fint gjøre selv. For det fjerde så er jeg et helt vanlig menneske med helt ordentlig svar. For det femte så kommer du ikke med noe nytt å bedre råd! Det eneste du gjør er å påpeke at jeg gir et dumt svar! Når jeg synes en person gir ett råd som jeg synes er galt så er det min rett å si ifra om det. Og til det siste du sa så har jeg normalt ikke slike "små" problemer som jeg må til legen for. (dine ord) Og hvem vet om HI har en infeksjon som gjør at den ene leppen er plutselig blitt så stor... Slik jeg ser det så er du bare en smålig person som ikke skjønner så veldig mye mer enn hva nesa di rekker!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Heia wildchild:-) du holder det gående ser jeg!!! Ja lurer virkelig på hvem denne anonyme sklia er som har en utrolig anatomisk beskrivelse av noe som kan være en alvorlig patologisk lidelse.. Normalt er det iallefall ikke:-) Jeg ba riktignok bare om at hun burde oppsøke lege!!! Til og med da blir jeg sett på som en useriøs kranglefant:-)
Gjest Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Ja, jeg vet...Man prøver å være grei.... Hva er takken???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå