Gå til innhold

Redd for å være/bli syk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter minstejenta kom til verden er jeg blitt så redd for sykdom og død! Jeg er livredd for å bli syk og kanskje må dø fra barna:( Ikke tørr jeg gå til lege heller tilfelle det skulle være noe galt, føler jeg har vondt ett eller annet sted, men vet ikke hva det er. Jeg har for ikke lene siden mistet ett nært familiemedlem i kreft og det satte dype spor i meg. Flere som føler det som meg? Eller er jeg blitt riv ruskende gæææren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er langt fra gal.. :) Min mor døde av kreft når jeg var 8 år gammel, og jeg tenker ganske så mye på der nå som jeg akkurat har blitt mamma. Jeg er kjempe redd selv for at gutten min skal oppleve og vokse opp uten en mor.. Men visst du er redd for og få kreft så burde du gå til regelmessig sjekk hos legen 1 eller 2 ganger i året. Jeg gjør det og det er veldig beroligende og få vite at det ikke er noe galt, og vite at de da finner ut visst jeg får det på et tidlig tidspunkt, og da er det mye lettere og bli kvitt igjen. :) Er ikke noe gøy og gå og lure på om det er noe galt, du burde ta deg en tur til legen for det blir så mye bedre etterpå.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...