Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Har fått svære pupper i graviditeten (dobbel D), og digger det. har til vanlig B-cup. Mannen min er helt vill etter dem og er konstant kåt på meg. Han tenner på å knulle meg mellom brystene, og på å ta meg bakfra mens han knar dem. Liker de selv også, og kler meg utringet hver dag nå. Elsker at menn ser på puppene mine, og blir kåt når noen gjør det. Onanerer flere ganger om dagen og får orgasme uten å røre klitten bare knar og suger på puppene. Har også for første gang fått lyst på jentesex, vil at ei jente skal kose med puppene mine. Hva er galt med meg? Har aldri vært så puppefiksert før, og har det så deilig nå men kommer jo til å bli knekt når alt er som før... kanskje jeg må ta silikon? Kan det hende at de forblir så store? Er ikke så kjempelangt på vei, men de vokser og vokser.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Jeg har det sånn nå, og jeg hadde det sånn i mitt forrige svangerskap. Etter at jeg hadde sluttet å amme, gikk jo brystene gradvis tilbake til sin gamle, beskjedne størrelse (75 . Mannen min var også helt vill etter puppene mine da de var store, men heldigvis har jeg overhodet ikke merket at han har vært mindre interressert i meg etter at de ble små igjen. Vi koser oss bare med det i svangerskapene, men sexlivet vårt er veldig fint og bra når puppene er små også:-)
Nr3 fikk en gutt Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Fatt mot ! Etter mitt 2. sv.skap var brystene mine større og fastere enn de noen gang har vært. No når eg vente nr 3(11 uker) e de allerede blitt enda større,naturlig nok, men det virker som om de etter endt amming blir litt og litt større for hvert sv.skap.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Slik var det for meg og. Heldigvis....
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Tenk på smiths venner som får 12 barn da.. hehe... kembopupper på de da
tigergrrrl Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 Jeg digger også de store puppene mine og mannen er selvsagt gal etter dem. Nesten så jeg vurderer silikon etter at ammingen er over..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 åj, silikon høres skummelt ut.. jeg tror ikke det er såbra. sett deg skikkelig inn i bivirkninger og evt farer før du gjør noe.. kanksje det er andre alternativer som er bedre. leste et sted om en jente som hadde hypnotisert seg til større pupper!! DET kunne jeg turt å prøve. gruer meg selv, mine blir kanksje litt mindre for hver gang, og de er ikke str b engang til vanlig. ligger sånn stor a liten b. koser meg skikkelig nå som de fyller b-koppen! wooooww...
tigergrrrl Skrevet 20. september 2006 #8 Skrevet 20. september 2006 hehe - vurderer nesten.. tror ikke jeg hadde turt. Mannen min sier at det ikke hadde vært det samme om det var noe unaturlig i dem, han stiller heller opp og gjør meg gravid en gang til. Får være grenser for hvor mange ganger vi gjentar akkurat den øvelsen, får heller kose oss m puppene jeg har akkurat nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå