Gå til innhold

Er deres to-åringer tidlig oppe:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

...min våkner siste 10 dager ca 05.15:-( Kl 05.45-06-00 akspeterer jeg og skal selv tidlig opp men nå er jeg sikkelig trøtt altså.

Han har aldri hatt et godt sovehjerte og har prøvd mange metoder jeg.Allikevel i peridoer har det fungert fint og han sov storsett greit.

Men tendensen for å våkne grotidlig har alltid kommet tilbake.

Han sover om dagen nå i familliebarnehage ca 2 timer.Legges på kvelden 19.35-19.50.

Jeg har alltid lagt mine barn tidlig og syens det er OK siden det aldri hjulpet at de sovner senere(feks 20.30).Da våkner de også tidlig og er enda mer trøtte.Da han var yngre kunne jeg vente litt og han gråt kanskje 5-8min og sovnet av og til. Nå er han blitt stor og sterk og det er umulig å la ham være alene på rommet siden han hyler og skriker så mye!!

Må bare ta ham opp og han vil fra senga men man ser at han er fortsatt trøtt.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kutt ned på dagsøvnen!

det gjorde jeg med min 2-åring, og nå sover han mye bedre om natten!

han sov også 2 timer tidligere, men nå vekkes han etter 1 time, du kan jo prøve:)

lykke til!

Skrevet

Kutt dagsøvnen og legg han tidligere på kvelden. 18.30 er helt greit. Da sover han kanskje lenger om morgenen oxo.

Skrevet

Høres ut som han sover lite for mye på dagtid ja..min prins får max sova 30min-1tim på dagen, han legger sig runt 20-20.30 på kvellen, sover så non stop til 7.30..perfekt i huset vårt : )

Skrevet

Min sover i 30 minutter på dagtid og hele natta, men er oppe tidlig likevel. Sover bare 10 - 11 timer totalt i døgnet.

Skrevet

Min har vært helt håpløs.. han kunne våkne alt fra kl 0400- og utover!! :-(( Og ikke sovne igjen... Å ja gjett at det var tøft.. Nå så våkner han alst fra kl 05.30... Av og til kliner han til med å sove helt til 06.30(hærlig)!!

Han holdt på i allefall tre -fire mnd med å våkne før små fuglene kvittret... Han sov ca 2 timer på dagen, men jeg kuttet ned til 1 og en halv... men det funket dårlig:-(

Nå sover han ca 1 time, av og til 1 1/2 time.... så snart håper jeg på at han kan ha "normale" mårninger der han våkner fra 0700.. og utover.. hadde bare vært så deilig:-))

Skrevet

Hei.. Ser jeg er litt bortskjemt på denne fronten.

Guten min legger seg 19 00 i ukedagene og blir da vekket kl 06 30 om morgenen. I helgene legger han seg 19 30 og sover til mellom 09 00 og 10 00

Skrevet

Legger seg 18:30 - sover til 06:00 og slapper av til 08:00

(Er litt redd for at det er for få timer??)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...