Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Jeg skal til frisøren i dag, babyen min er 6 uker og 4 dager gammel, det er ikke farlig for den og være med sammen med pappan? Tenkte på at det er jo en del lukt av forskjellige kjemikalier der. Jeg skal også farge håret, det er ikke noe farlige stoffer som kan gå over i morsmelken da?
mamma`n te Kaja Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Det tror jeg ikke.. snakka med ei som er frisør, og hun sa at det var vanlig at man hadde med seg babyen når man var hos frisøren når de er så små.. Har ikke hørt noe om at det er farlig å farge håret
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Kan ikke pappaen gå en tur med vogna så lenge, da? Du er heldig, som har mulighet til å ha med han til frisøren...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Er veldig greit når pappan er student.. Men han skal klippe seg han og.. Så han blir klippt når jeg sitter med farge.. Men han kan jo gå ut en tur etterpå da, så blir det ikke så lenge for lillegutt.. Takk for svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå