Gå til innhold

Hei jenter! Jeg er ny her......


trultert

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle presentere meg i og med at jeg har ført meg på terminlisten. Har regnet ut at jeg har termin 12.05.07 og er kun 5+3. Fikk bekreftet at jeg var gravid for knapp en uke siden, men har følt det på kroppen en god stund før testen viste 2 streker. Jeg har en nydelig sønn på 2 år fra før av. Formen er ganske bra selv om jeg er trøtt og kvalm. Det jeg synes er vanskelig for tiden er å finne på gode grunner til at jeg ikke kan drikke på fest!! Har lyst til å vente litt til før jeg forteller venner og kollegaer at jeg er gravid. Alle som kjenner meg vet at jeg er glad i å ta meg en fest en gang i mellom............og det hører i alle fall til sjeldenheten at jeg ikke drikker på fest. Om jeg bare hadde noen gode troverdige unskyldninger på lager........er så dårlig til å juge (får "jugetryne"). Ellers kan jeg nevne at jeg er en 74 modell fra Tønsberg.

Virker som det er en veldig hyggelig gjeng her inne :o). Ha en super fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

 

Gratulerer så mye! Vi går en spennende tid i møte nå! Foreløping har jeg ingen fester å dra til, men skjønner dilemmaet....:) Selv tenkte jeg å ikke kunne ha mulighet til å delta på neste jobbfest...Litt trist det også, men orker ikke alle spørmålene, og som deg er jeg ikke flink til å lyve....selv er dette min første graviditet, er 78 modell og bor i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Trultert!

 

Jeg er også veldig glad i å ta meg en fest, men nå i helgen skal jeg være hjemme. Skylder på at jeg er utrolig trøtt og må spare penger :-)

Neste lørdag har jeg bursdag, og før jeg fant ut at jeg var gravid inviterte jeg hele gjengen på vorspiel... Jeg vurderer å drikke alkoholfri vin, og ha den et lurt sted sånn at ingen ser at den er alkoholfri :)

Etter disse to helgene vet jeg faktisk ikke hva jeg skal gjøre, men hvis folk ikke finner ut at jeg var alkoholfri neste helg, så kan jeg ta en pause helgen etter... Puh! Ikke lett dette altså! Men jeg skal IKKE fortelle noe før etter 12 uker, for jeg er ikke noe langt på vei i det hele tatt. Har termin ca 8-10 mai...

 

Gratulerer forresten :)

 

Ha en fin fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ta det gamle trikset med å bytte etiketter på flaskene......! Alkoholfri vin er jo ikke akkurat kjent for å smake så godt. En alkoholfri øl er kanskje bedre enn en alkoholfri vin?! Uansett er det ikke lett å holde det skjult da folk er generelt oppmerksomme på slike ting som graviditet osv.....! Ønsker deg i alle fall en fin kveld på bursdagen din, Matja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...