Gå til innhold

sutt\smokk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurte på hvor gammel ungen deres var da den tok sutten skikklig?babyen min prøver og prøver,men blir skikkelig sinna når han ikke får til=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han tok den ganske tidlig,men han klarer fortsatt bare holde på den om han ligger, sitter han eller om vi holder han detter den ut.

Prøv å holde den litt for han en stund inne i munnen, eller så kan du også prøve ulike merker å se om han tar andre bedre?

Her går det i Nuk smokker, tar ingen andre

Skrevet

Gutten her var ganske stor før smokken virkelig satt (rundt 4 mnd tro?). Vi begynte da han var rundt tre uker gammel. Før den satt la vi en gulpeklut e.l. rett ved munnen sånn at smokken ikke datt helt ut. I bilen festet vi kluten rundt munnen (løst, og ikke over nesen) og bak skuldrene. Plutselig en dag så satt den der:)

Skrevet

To mnd tror jeg hun var da den satt skikkelig :)

Skrevet

Nå er han 8 1/2 mnd og tar smokken endelig, men ikke som en som elsker den over alt på jord. Men tar den i allefall og kan sovne med den.

Skrevet

prøvde alle smokkene som fantes, og etter noen mnd tok hun den endelig, mi endte opp med mamsmokk, litt typisk..vil ha bare når hun skal sove..er jo perfekt! :)

Skrevet

2 uker gammel, tok den på første forsøk. Har du prøvd NUK sine smokker? Tror de kan være enklere å ta.

Skrevet

Da han var 2uker dytta storesøster den inn i munnen hans og etter det har han tatt den!

Skrevet

Det var Avent smokk

Skrevet

hun tok den ordentlig da hun var nesten 8 uker gammel:) og har vært glad i den siden da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...