Anonym mann Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Det må jeg si, du er rimelig ivrig på disse sidene!! men jeg liker det!!! :-) Keep up the good work!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 E det Dr. Yppert som er blitt anonym mann no???
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Er akkurat en slik dame enkle menn liker. Totalt blåst i hue og fryktelig til å skryte. Dessverre er det slik at de som har så behov for å skryte, ikke har noe å skryte av... Jada, jada... jeg er en uvitende penisfikler med et dårlig sexliv.. Spar dere for dritten dere alltid slenger. Syns dere kan holde dere på kranglesiden jeg og ikke ødelegge denne siden for de som fakisk ønsker tips og råd. Det var dagens moralpreken! :-)
Margrethe S. Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Enig med deg anonym, stakkars wildchild sier jeg bare.... Tror hun må ha hjelp fra en annen plass enn inne her. Synd at det er noen som ødellegger denne siden. Det skulle laget ny forum til slike som hun- Krangleside til til de "erfarene" som ikke vet noe....??? Håper egentlig at hun blir lei snart og forlater denne siden , eller blir voksen, med et mer voksent skrift type og bytter nick.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Så klubben for patetiske penisfiklende amatørsklier og drittkjærringer har endelig slått seg sammen med drittkasting:-) Også av dama mi da!!!! Her ser det ut som en blanding mellom sjalusi og jantelov!!!! Slapp no litt av damer:-) Det er bare å stille seg i kø, så kan jeg sikkert smette inn en eller to, når det skulle passe meg:-) Er så utrolig glad i dere, så her kommer det massevis med koser og klemmer........ Dette var dagens oralpreken....
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Syns også det er trist at en side som denne skal bli så useriøs. Er faktisk en del som har ting de lurer på. Men man kan jo ikke spørre om noe her inne uten å få slengt masse dritt. VET at det ikke er så alvorlig ment fra din side Yppert, men for mange blir det litt sårt...
Embla72 Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Eh.. på innlegget over ble jeg visst anonym uten å mene det jeg... Det var jeg som skrev "syns også det er trist...bla, bla, bla.." :-)
Gjest Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 Det er fint dere har forstått meg da, siden jeg tydeligvis ikke forstår noe! Hvor har jeg slengt dritt?? Jeg slenger ikke om det ikke har blitt slengt til meg først! Jeg leste noe om at jeg skryter??????? Hva skryter jeg om???? Her er et lite tips til dere: Ta av dere den høye hatten og stig ned fra pidestallen! Dere er ikke bedre enn andre. Ihvertfall ikke etter disse innleggene å dømme. Prøv å ikke ta alt så alvorlig, så skal dere se at verden smiler til dere også :-) Så vil jeg bare takke alle mine fans for oppmerksomheten og at dere tenker så mye på meg ;-) Takk takk!!!
Embla72 Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 Mente ikke å angripe deg personlig wildchild. Men ta en titt på innleggene inne på siden. Er ikke måte på hva folk blir kalt. Skjønner at dere ikke mener det alvorlig og at det har blitt en litt nisje, men skremmer det folk fra å tørre å spørre om noe, blir det litt feil liksom.. Jeg tar ikke alt alvorlig og sitter ikke på noen høy pidestall, føler bare litt sympati av og til da skjønner du :-)
Gjest Skrevet 1. september 2006 #11 Skrevet 1. september 2006 Nå var ikke det jeg skrev så veldig rettet mot deg. Jeg kan ikke se at jeg har tullet med noe som er alvorlig i det hele tatt. Jeg har svart folk som har svart meg negativt. Så det får de ta på sin egen kappe. Man trenger ikke gå inn på en tråd som tydeligvis ikke faller i smak og slenge med leppa. Og jeg har også lagt igjen seriøse svar her. Når det er sagt, så synes jeg at man få lov til å more seg på bekostning av de som tar ting litt for seriøs og slenger med leppa! Det er min mening. At folk sier jeg er dum, uintelligent, blåst, osv.....og stakkart barnet mitt, da er det ikke mye de skjønner. Da må jeg si at jeg ler!
Anonym mann Skrevet 1. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 1. september 2006 Må si at dette har tatt av.... det var bare en lite uskyldig kommentar fra min side...... :-) Var ikke meningen at det skulle bli noen personforfølgelse......
Gjest Skrevet 1. september 2006 #13 Skrevet 1. september 2006 Det er bare morsomt! Det er utrolig hva anonyme kan klare å ha ut av seg! Feige kjedelige mennesker er de! De kan bare prøve å utfordre meg... Men de har stukket av med halen mellom bena! De har ikke annet å komme med en pisspreik!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #14 Skrevet 1. september 2006 Vet vi om wildchild er mann eller dame?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #16 Skrevet 1. september 2006 Samme det vel... herlig er hun uansett:-)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #18 Skrevet 1. september 2006 Du er også utrolig god:-) *smasssssk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå