Gå til innhold

Hva ler deres barn av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 5 1/2 mnd. Når han hører at jeg ler av noe, hender det ofte at han kikker på meg og begynner å le han også. Så sitter vi der da, og ser på hverandre og ler sammen :) Er sååå utrolig herlig,

Jeg kan virkelig ikke huske at førstemann gjorde dette. Han lo mer av leker som blåste i vinden feks, eller å bli kastet i været, bli kilt etc.

Vi mammaer bare elsker den deilige lyden av barnelatter da :)

Hva ler deres barn av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun ler av "gjemme-leken", når andre ler, når hun blir kilt, kastet i luften, ansiktsgrimaser, andre barn som gråter (!), TV, mormor...

Ja, ingenting er så smittende som barnelatter ;-)

Skrevet

Samma som hun over :D

Jeg synes det er helt rart , å ha ei sånn lita tuppe , som ler så hun hikster bare jeg kikker på henne og ler til henne. Små barn - store gleder :D hehe

Skrevet

Gutten min (7mnd) ler når pappa raper, hehe.

Ellers ler han av å bli kilt, tittei-leker og når jeg later som jeg skal komme og "ta han".

Skrevet

Ler av det meste, men lo skikkelig godt når jeg la ansiktsmaske her en dag. Mistenker gullgutten for å tenke" kvinnfolk, at det går an"

Skrevet

Storesøsteren, hun finner på så mye morsomt for han.

Han kan sitte i lange tider og le bare av noe hun sier med artige grimaser.

Da storler han.

Og når vi kaster han opp i lufta, og baser litt med han.

Skrevet

Gutten min er snart 5 måneder. Han ler alltid når han ligger i sofaen og vi trykker hendene opp og ned i sofaen, slik at lillegutt hopper litt opp og ned.

Ellers ler han aldri av det samme. Lo når meg og mannen kranglet, lo når jeg nøs, men gråt når faren nøs (han har så kraftig lyd), lo når jeg sa at "du får ikke bite meg i puppen"...Aldri godt å vite hva han ler av...han ler egentlig ikke så ofte

Skrevet

Hun ler av det meste egentlig :o) "Borte-tittei" leken, kiling, når det kommer noen kjente fjes inn døra vår (f.eks. pappan kommer fra jobb), pusekatten som spretter alle veier osv :o)

Skrevet

Ler mye av farmor, men mest når jeg hopper rundtomkring, og opp å ned av sofaen! Ler av meg når jeg spiser(!)..og av pappa som "flyr"med henne..:)

Skrevet

Å bli blåst med brummelyd på magen er en klassiker her. Slår aldri feil.

Ellers begynner hun å le mer av seg selv i ulike situasjoner, og det er morsomt. Da skjønner en at det foregår noen tanker der inne....

Skrevet

Han ler av alt mulig! Det er dritkult!! Det beste var da jeg hørte masse latter fra stua da jeg var på kjøkkenet. jeg gikk inn på stua og så poden ligge på gulvet og le seg skakk av de to kattene våre som drev og lekte! Han ler mye av dem! :-)

Skrevet

Smiler og ler hele dagen :)

Deilig, siden storesøster nesten ikke ville le!

Ler når vi kiler, og han er veeeeldig kilen! Ler når vi vasker hendene! Er vel kilen der også. ...når han ser seg i speilet, ofte når jeg ler, når han kastes i luften og blir "tullet" med. ...synes til min store fortvilelse ikke det er morsomt med tittei-leken. Kanskje han har sin fars humor? ;o)

Skrevet

Han ler av meg hehe. Vi leker borte-bø og så ler han om jeg ler ja :) også av storesøster eller pappa som ler, særlig om de to leker sammen.

Skrevet

Ler når jeg ler, når jeg blåser på ansiktet hans, lager morsomme lyder m leppene, blåser på magen hans, kiler magen, under armene og "halsen".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...