*ulvemor* Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Har dere ett eget måltid med melk da? jeg har gitt kun melk til frokost, sammen med noen biter brød. Hun får kun mme morgen og kveld. Lurer på om jeg bør gi mer mat til frokost, men da blir det vel litt lite melk i løpet av en dag? Gir Hollegrøt også, så der er det ikke noe melk..
Har2gullonga:) Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 HEI ! Tulla mi er 11mnd, og jeg har gitt mme ( 210 ml) til frokost helt til nå. Har begynt å gi grøt og mme til frokost nå, og brødskive og mme til lunsj.
Livmor Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Her gikk vi opp til 4 faste måltider da gutten vår var omtrent 9 mnd. Måtte få i han litt mer mat for vekta gikk ned (er ingen kjempe fra før heller). Fram til da hadde han fått bare melk om morgenen, men jeg begynte med litt grøt i tillegg (halv porsjon omtrent). Tok litt tid å få han til å drikke like mye melk som før, men nå gjør han det (10,5 mnd). Når de er så store skal de jo ha maks 5 dl mme om dagen, så det går jo an å fordele den mengden utover slik at babyen orker fast mat i tillegg. Gutten her drikker opptil 4 dl. Men så lenge babyen din er fornøyd med et rent melkemåltid er det jo bare å fortsette med det:)
*ulvemor* Skrevet 1. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2006 da tror jeg jeg gjør det Ellers blir det ikke mye melk, etter mat vil hun ikke ha, og etter store grøt og middagsmåltid er det jo unødvendig også drikker ca 3 dl mme om dagen nå..
Livmor Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Høres helt passe ut det hun får nå Såå koselig å ha de i armkroken en stund til da:) Gruer meg som bare det til han ikke skal ha flakse lenger:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå