Lavendel*06*10* Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Likte barna deres middag med en gang? Har prøvd litt innimellom i nesten en mnd nå ,men han liker det IKKE...
Livmor Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Det tok laaang tid her i gården før middag ble akseptert. Vi begynte rundt 6 mnd, og det tok ihvertfall et par mnd før han spiste det (ble akseptert, men ikke mer). Ingen forskjell på hjemmelaget og glass. Det jeg fant ut var at han likte ikke mat med tomatpure i. Og det er det jo i ganske mange glass. Spiste greit en mnds tid, før det nå er bom stop igjen. Skal IKKE ha. Tilbyr han hver dag, men vil han ikke ha får han en brødskive istedet. Vil ikke bestandig ha det heller (litt matnekt light her i gården).
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 MIddag har forsåvidt gått ganske greit her. Vi brukte to mnd på i det hele tatt få henne til å gape etter mat. Slitsomt ja... Men har ikke prøvd så mye middagsmat, men den som virkelig slo an her var Hipp sin Nudler med grønnsaker og skinke. Den går ned på nesten (!) høykant. Av og til blander jeg i litt ekstra med grønnsaker, bruker da 4 mnd-glass med grønnsakspure. Har ikke vært så glad i å spise maten jeg lager selv.
Gjest Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 tok 4-5 dager før hun gapte og ville ha det. vet hun liker nestle sine med grønnsaker og kylling/kalv og hipp sin nudler med grønnsaker og skinke
*ulvemor* Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 jenta mi brekker seg av hjemmelaget, og tåler kun mormors lapskaus av nestle sine. Jeg ønsker uansett ikk å bruke nestle da, så her går det i hipp sine middagsglass. De elsket hun fra første stund, synd at de har litt dårlig utvalg bare..
Medium fikk guttebass Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Gutten min liker bare de fra Hipp, men som I&Y:) sier så er det dårlig utvalg. Han har spist 3 forskjellige, men nå er det full stopp her også. Nekter plent å spise middag. De han spiste fra Hipp var Nudler med grønnsaker 6 mnd Gulrot og potetpurè 4 mnd En med oksekjøtt (husker ikke hva den heter) 6 mnd Nestlè og Småfolk sine bare brekker han seg av. Han er 7 mnd.
WP-TLogPeanut Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 TL likte det med en gang ja , var helt vill da hun fikk grønnsakspure Når vi begynte med seksmndsglassene,likte hun de også,men hadde litt trøbbel med bitene :s
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Unnskyld meg men hva gir dere til baby i stedet da? Kan jo ikke gå sulten?
Livmor Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 Vi gir brødskive istedet. Ofte vil han ikke ha den heller (og det VET vi han liker), og da venter vi til neste måltid. Tror det er bare dumt å tvinge dem (noe som er vanskelig også) hvis de ikke vil ha.
Medium fikk guttebass Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 Gutten min spiser noen få skjeer middag nå, så han får litt brødskive og banan istedet. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå