Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Jeg fikk en sønn i begynnelsen av august, og siden da har jeg vært plaget med en forferdelig hodepine. Blør fortsatt etter fødsel, og har hørt flere har sagt at hodepinen kan skyldes blodmangel eller jernmangel. Noen her inne som har opplevd lignende etter fødsel? Burde jeg ta meg en tur til legen (har litt legeskrekk, så derfor har nok dette blitt utsatt)?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Jeg fikk migrene etter at jeg fødte i februar. Aldri hatt det før. Ta deg en tur til legen du.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 kan vel være mye egentlig. Fikk du epidural?Noen får hodepine etter dette! Eller kan jo som du sier være jernmangel. Mangel på søvn? Men ta en tur til legen hvis det fortsetter du... lykke til=)
Gjest Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 ammer du?? hvis du gjør det kan det være at du drikker for lite vann.. kroppen trenger MYE veske når en ammer, og får den for lite kan en få hodepine.. har vært plaget med det selv.. er ikke noe flink til å drikke vann, og får derfor ofte hodepine på kvelden etter en hel dag med amming og svetting og lite drikking... hvis du fortsatt er plaget, så gå til legen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå