Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Har litt problemer med å synes at babyen min er søt, men får jo stadig høre det av andre at han er søt. Men det sier vel folk uansett???
Ranveig R Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Eg synest mest at guten vår såg rar ut i begynnelsen. Trur det er vanleg. Nyfødde babyar er faktisk generelt sett ikkje akkurat ufatteleg pene. Men no som han nærmar seg året er han heilt klart den skjønnaste og finaste og nydeligste ungen på denne jord (og har vore det lenge)! Eg tippar at babyen din ikkje er så veldig gamal, og eg er heilt sikker på at den følelsen du har der kjem til å gå over om nokre veker.
tullejenta Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Min er finest på jord i allefall når han er blid. Syntes ikke det første dagen, tror jeg..
Gjest Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 ja det synes jeg:-) Jeg synes faktisk hun var utrolig vakker fra dag en (kanskje ikke de første timene)
Halloween-mamma Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Ja, jeg tror de færreste får høre at babyen IKKE er søt. Men jeg tror ikke folk lyger heller. Personlig holder jeg meg til å si ting jeg kan gå god for, ihvertfall... Så da har du sannsynligvis en søt baby Men det er nå engang sånn at andre ser med andre øyne enn oss selv.. Jeg syntes at babyen min så helt rar ut i begynnelsen. Ikke stygg eller noe.. men bare rar, liksom. Men når jeg ser bilder fra den tiden så synes jeg jo nå at han var nydelig selv når han var nyfødt. Og folk rundt meg syntes jo at han var søt på den tiden da jeg syntes han var mest rar... Hehe.. husker jeg sa til alle som besøkte meg at han så ut som en same. (Ikke fordi det er noe galt med samer, for all del, men det var det beste jeg kom på for å beskrive inntrykket mitt av at han så så annerledes ut enn jeg ville tippet på forhånd!)
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Jeg syns min er den herligste babyen! Jeg sier til alle at deres babye er søt, og de blir søtere jo mer du lærer de å kjenne
WP-TLogPeanut Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Ja,hun har vært den fineste på jord helt siden jeg så UL bildet Da jeg så profilen hennes for første gang,sa jeg til pappaen , se,hun ligner på seg selv,akkurat slik hun så ut på UL Var på siste UL bare en tre ukers tid før hun ble født
Gjest Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Han var den nydeligste babyen jeg noen gang hadde sett fra første gang jeg så han!! Og han er det ennå!!!! :-))))
Lavendel*06*10* Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 Samme her.. smeltet ved UL , falt i dyp dyp forelskelse dagen han blei født;)
sandra84 Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 Han har vært verdens fineste fra første sekund jeg så han og det er han fortsatt:) :)
Aga:-) Skrevet 1. september 2006 #11 Skrevet 1. september 2006 Alle mine barn er de fineste og flotteste på jord :-)
Livmor Skrevet 1. september 2006 #12 Skrevet 1. september 2006 Ja, syns virkelig han er den fineste på jord!!! Som flere sier her, ble helt forelska i han på ultralyden, og syns han var helt nydelig fra det sekundet jeg så han in real life:)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 1. september 2006 #13 Skrevet 1. september 2006 Jeg syns uten tvil at babyen min er den fineste på jord=) Tror ikke alle sier at babyen er søt hvis de ikke mener det. Har hørt her inne at mange heller lar vær å si noe hvis de ikke syns babyen er søt.
Gjest Skrevet 1. september 2006 #14 Skrevet 1. september 2006 idet jeg fikk lillegutt på magen etter fødselen syntes jeg han var nydelig! var helt overrasket over at det gikk an å være så fin når man nettopp har blitt skvisa ut av magen.og fra den dagen har han bare blitt nydeligere og nydeligere! synes han uten tvil er den fineste på jord ja!! :oD
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 1. september 2006 #15 Skrevet 1. september 2006 Ååå ja.....Lukas er sååååå fiiiiiiin:O) Han er helt nydelig! Synes ikke han var så veldig fin i begynnelsen,så litt ut som 7.far i huset...hi,hi...
mai mammaen til to Skrevet 1. september 2006 #16 Skrevet 1. september 2006 jeg har til dags dato ikke sett en eneste baby som IKKE er søt!!!og som en over sa, babyene blir bare søtere og søtere etterhvert som du blir kjent med dem..... jeg syns virkelig at datteren min er den fineste babyen på jord... og det har jeg syns siden jeg så hun...da hun kom ut hadde hun slimete hår og blod flekker i fjeset.... og luktet rart..hehe... alikavel var hun den fineste jeg hadde sett..men hun er en veldig søt og fin baby da.;)fakktisk den fineste eg har sett
*ulvemor* Skrevet 1. september 2006 #17 Skrevet 1. september 2006 JA, jenta mi er det fineste på jord Hehe..
joplaya Skrevet 1. september 2006 #18 Skrevet 1. september 2006 Mi jente ER det fineste på jord, ihvertfall det sjønneste! Har mest lyst å klemme henne i stykker, hun er så sjønn!
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 1. september 2006 #19 Skrevet 1. september 2006 min er den aller nydelegaste på jord:)
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 1. september 2006 #21 Skrevet 1. september 2006 Min guttebass er verdens vakreste skapning, og jeg tror han er perfekt ;-) Visste ikke at det gikk an å bli såååå glad i noen jeg, han er så god at det nesten gjør vondt! Har bare lyst til å kose på han hele døgnet ;-)
Northernlights Skrevet 1. september 2006 #23 Skrevet 1. september 2006 hadde han manglet baade armer og bein, eller hatt arr over hele kroppen, saa hadde babyen min likevel vaert det mest vidunderligste lille nusk i verden! =) Men det er mange fine babyer, ja! Men er selvsagt mest glad i mine egne barn. Skal vaere saann!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #25 Skrevet 1. september 2006 Jeg synes jo at gutten min er søt... Men jeg tror sånt henger sammen med morsfølelsen, jeg... Og jeg har ikke fått min morsfølelse enda, så jeg kan ikke si at han er aller, aller søtest, best, skjønnest enda... Enkelte dager synes jeg ikke han er så søt i det hele tatt. Men så når han sovner, helt uskyldig... Da er han søt, da! :-) Jeg gleder meg til denne her berømmelige morsfølelsen skal komme, og da regner jeg med at jeg synes at min baby også er verdens aller beste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå