Gå til innhold

NEI, jeg syntes ikke at jeg overreagerte!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

MULIG jeg kunne spart meg for innlegget "Vondt". Men kjære vene, anonym, du skriver TAKK FOR AT INGEN GIDDER Å SVARE når du faktisk har fått et godt svar!!

Her inne er vi mange som er dritt lei av anonym-knappen, det er så mange som misbruker den og kommer med spydige, frekke kommentarer og det er ikke ønsket her. Helt greit å si sin mening, men det står respekt av dem som tør å signere med nick på slike kommentarer. Så får man nok fine svar også.

Jeg reagerte nok veldig raskt på det du skrev der mye på grunnlag av disse anonyme som vi som er her mye blir plaget av...Vi syntes ikke det er noe hyggelig med slike svar...Du hadde jo fått et svar. Og ikke bli så sinna/fornærmet hvis ingen svarer deg med en gang, som sagt, dette er ikke noe vi her inne blir betslt for å gjøre, man kan ikke forvente svar på alle innleggene...

Nok om den saken...

vel, syntes ikke det var noe hyggelig å bli kalt for sjuk kjerring....

OG SÅ....

Svarte jeg på et annet innlegg om en som hadde spm om det å miste tvillinger, Vel har desverre erfaring med det. Har mistst tvillinger 2 ganger og fortalte om den ene gangen. Så får jeg faen meg kjeft for det innlegget også. ER DU KLAR OVER HVOR IDIOTISK DET VAR AV DEG ANONYM???? Hold deg heller unna hvis du ikke er et bedre menneske en det, det å dele en vondt historie skal ikke bli svart med slike svar!!! HI spurte om noe jeg hadde vært i nærheten av å ha opplevd, så jeg fortalte min historie. Er det så galt det jeg skrev???

Pokker at det skal være så vanskelig for noen her inne å oppføre seg!

Neida, det er ikke pms, jeg er fakstisk på et godt humør i dag :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som om en - eller flere Anonym, har fulgt etter deg i kveld. Ser det under flere tråder. Ekkelt.

Skrevet

HUffa meg....er ikke noe gøy nei..men tror ikke dette er samme anonym jeg:) Virka egentlig ganske hyggelig denne anonym....kanksje jeg som ser det gode i alle idag?....

Bare ikke bry deg maja vennen:( det er vondt med sånne kommentarer..men du har lært meg Å IKKE BRY MEG..og skal klare å følge det;)

STOR KLEM TIL MAJA OG LONE!!!!!

Skrevet

Er ikke noe hyggelig når det blir sånn. Kunne de bare signert med nick, så kunne jeg "pratet" med dem og prøvd og forstå hverandre, men det er jo umulig når de ikke tør bruke nick.

Men takk for oppfordring til trøst, er ikke glad nå nei. Dette som vanligvis er et hyggelig sted å være...

Skrevet

Takk for klemmen....mmmmmm den varma!

Skrevet

Kjære deg maja mor...

du skjønner vel at det IKKE bare er EN anonym her inne??????

Jeg er den anonyme som startet vondt-tråden, og jeg har ikke svart på noe innlegg ang. tvillinger, ei heller kalt deg sju kjerring, så slapp av!!!

Jeg blir lei av at alle tar anonyme over en kam!!!

Og en tin til!!! Nei jeg fikk ikke svar på innlegget mitt!!! Jeg spurte om TO ting hvis du leser litt mer nøye.

Hilsen anonym som startet vondt-tråden

Skrevet

Jeg gjentar at det er nok en grunn til at anonym knappen eksisterer:)

Skrevet

Ehh??? og hvilken grunn er d? om ingen her hadde vært anonym så hadde ingen blitt sure heller:) så d så....Skjønner at folk syns at noe er pinelig å spørre om...men prob er at de er anonyme når de svarer krasst osv og...

Men det er riktig at vi ikke må båssette anonyme....grei den...men dere som er "snille" anonyme..syns dere ikke at det er kjipt at noen ødelegger for dere?

skjønner dere vår side av saken?

KLem

Skrevet

Selvfølgelig vet jeg at du ikke er den eneste anonyme her!! Det er mange av dere og mange er tydeligvis ute etter meg i dag. Men dette var en tråd hvor jeg prøver å forklare meg...til de som er anonyme og har svart meg i kveld...

Skrevet

Jeg er av og til anonym, men bare når jeg lurer på ting som er litt flaut og sånt. Er ganske sjenert, så det er ikke så ofte jeg tør å skrive m nick. Anonyme som er frekke ødelegger utrolig mye for de som velger å være anonyme pga av flaue spm o.l.

Skjønner dere som vil ha vekk knappen og lage en "anonym-side" men jeg er litt redd for at det ikke blir så mangen som bruker den siden der vi kan være anonym...

Til MAJA-MOR: Ikke bry deg med anonyme som er frekk i kjeften! Og du er IKKE en syk kjerring!! :) Har fått mangen gode svar av deg, og håper du vil fortsette å svare selv om jeg er anonym av og til......... 8)

Hilsen en snill anonym.......

Skrevet

:) BRA ANONYM!!!:.der er d en som har skjønt d:)

Enn om alle kunne vært like hyggelig som deg? hehehe...

Og du har nok rett i at d blir bare tull på den anonym siden tror jeg....men har vi noe annet valg?...jeg blir lett lei meg..hormonene raser..og da er d like trist hver gang en anonym er på krigstien...man blir jo lei...som maja mor her sier....

:) og det er greit at du er anonym når du er sååå koslig:)

klem

Skrevet

Tusen takk du snille anonym :-)

Takk for et fint innlegg. Vi vet at det er noen anonyme som er snille slik som deg og trenger anonym knappen for å kunne stille spm. Men pga slike anonyme som har herjet her i kveld, så vil jeg ha den vekk. De ødelegger så mye for oss her inne.

Klart jeg vil svare deg i fortsettelsen. For det ser ut til at dere må slite med meg i en laaang stund til :-)

Klem til deg!

Skrevet

:):):):):):):):):):):):):)

Kanskje anonym-siden hadde gått an hvis alle hadde gått inn å sett om de kan svare på noe av de flaue spørsmålene våre en gang i blant :)

Og dere som bare mååååå være ekle, så har vi en krangleside til det formålet ;P

Hilsen snille anonym 8)

Skrevet

Hehe, snille anonym, tenkte å legge ut linken på denne siden, men tror jeg har gjort nok skade i kveld :-)

Kanskje du heretter er snille anonym? Så kjenner vi deg igjen fra de andre eklingene?

Skrevet

Gudhjelpemeg!!! Her har det vært litt mye hormoner i kveld, ser det ut for... Flott at du skriver inn, anonym over meg! Det er viktig at de som har sp.m de ikke er heeeelt komfortable med har muligheten til å spørre anonymt. Anonyme som slenger dritt, derimot, er rett og slett bare feige- som ikke tør å stå for egne meninger, Det er jo heller ikke slik at det står navn og adresse på oss her... Vi kan jo kalle oss hva som helst... ikke akkurat noen fare for å bli identifisert her med mindre vi utleverer oss bevisst... Sååå... utrolig umodent... Syns Maja-mor er helt topp jeg! Hun deler erfaringer, trøster, muntrer opp, i det hele tatt! Er virkelig en ressurs her på "Bli gravid".

Utrolig dårlig gjort å gå til usaklige personangrep! Ta heller til deg det de som har ryggrad til å signere med nick, Maja-mor!!!

Og god natt, eventuelle natteravner som er her enda.... Nå skal jeg hoppe i seng... måtte bare innom.. kom akkurat hjem fra kveldsvakt... Trøøøhhhttt!!!

Skrevet

Yes det er lurt ! VEIT DU KA..jeg skal med handa på hjerter her lov å svare anonyme på den siden om d blir oppretta en:) Kan bare snakke for meg selv..men SKAL svare så ofte jeg kan:)

klem

Skrevet

Er bare koselig å ha deg her, selv om jeg håper at du ikke blir her så lenge ;)

Håper også knappen forsvinner, så kan vi heller prøve på en anonym-side, eller bare tørre å skrive m nick. Alt for å beholde den gode stemningen som har vert her inne!

Skrevet

Tusen takk, Tingeling!

Er enig med deg i alt ;-) Hehe, sov godt.

Klem

Skrevet

Heheh... liker at folk er enig med meg! Sånn er det med DEN saken!! Heeh... Nattaklem ;) !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...