Gå til innhold

noen som vet..ang babysvømming??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvs har babyene på seg...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle stå hva...

Skrevet

Noe som samler opp evt avføring.

Finnes bleier som du kan bruke i basseng (tror de har på Mega), og også badebukser egnet for formålet.

Skrevet

de svømmebleiene er fra 7 kg og oppover...vanlig bleie kan man jo ikke bruke,da den vil bli veldig tung når den blir våt..

Skrevet

Vi brukte svømmebleiene fra 7 kilo til snuppa vår fra hun var 6 uker... da var hun vel nesten 4,5 kilo tror jeg...

Men vil anbefale little svimmers sine... de har bedre passform og sitter bedre enn libero sine..

Skrevet

I enkelte basseng vert det krevd at babyen har badebleie på seg, i andre basseng er det nok at babyen har på seg ei badebukse med strikk rundt lårene. Poenget er å stoppe eventuell bæsj frå å flyte ut i vatnet. Tiss kan ein ikkje stoppe, det går gjennom uansett.

Det er dei som hevder at badebleiene gir for mykje oppdrift i vatnet, og at babyen ikkje vil klare å halde balansen i vatnet like bra som med badebukse. Om dette stemmer veit eg ikkje.

Guten vår brukar badebukse som er tett rundt lårene (20kr på Sparkjøp), slikar ikkje å bruke pengar på eingongsbleier eg, enten det er til bading eller til vanleg.

Skrevet

Vi fikk en egnet badebukse av svømmeskolen når vi begynte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...