Vertigo Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Noe som samler opp evt avføring. Finnes bleier som du kan bruke i basseng (tror de har på Mega), og også badebukser egnet for formålet.
*mamma til Mathea* Skrevet 31. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2006 de svømmebleiene er fra 7 kg og oppover...vanlig bleie kan man jo ikke bruke,da den vil bli veldig tung når den blir våt..
Beama Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Vi brukte svømmebleiene fra 7 kilo til snuppa vår fra hun var 6 uker... da var hun vel nesten 4,5 kilo tror jeg... Men vil anbefale little svimmers sine... de har bedre passform og sitter bedre enn libero sine..
Ranveig R Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 I enkelte basseng vert det krevd at babyen har badebleie på seg, i andre basseng er det nok at babyen har på seg ei badebukse med strikk rundt lårene. Poenget er å stoppe eventuell bæsj frå å flyte ut i vatnet. Tiss kan ein ikkje stoppe, det går gjennom uansett. Det er dei som hevder at badebleiene gir for mykje oppdrift i vatnet, og at babyen ikkje vil klare å halde balansen i vatnet like bra som med badebukse. Om dette stemmer veit eg ikkje. Guten vår brukar badebukse som er tett rundt lårene (20kr på Sparkjøp), slikar ikkje å bruke pengar på eingongsbleier eg, enten det er til bading eller til vanleg.
Cammy1 Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Vi fikk en egnet badebukse av svømmeskolen når vi begynte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå