Gå til innhold

flytter til fredrikstad


enirhtac

Anbefalte innlegg

hei vi flytter til fredrikstad fra oslo i løpet av okt, kjenner ingen. lille gutt er snart 6 mnd, hvor ofte møtes dere?Er det noen som kan anbefale noen aktiviteter?Har tenkt til å være dagmamma fra februar av, noen som kjenner mitt fremtidige dagbarn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, vi var i deres sko for to år siden :-)

Vi bor i sentrum / ikke så alt for langt fra Trara skole.

 

Er masse å finne på her. Og er det ikke noe som skjer, går det jo alltids ann å finne på noe.

 

Har du msn/mail?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei aner ikke hvor lundheim er, men trara er litt nord for senrum, skal være gangavstand, ca 10 15 min. Bor du langt fra sentrum?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, hvor gammel er Isaac da? har ikke lyst å legge ut mailadr på nettet, er redd for å få masse uønsket post, men kan man skrive privat noe sted?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hei alle i Fredrikstad!

 

Jeg har en gutt født i februar 2006. Bor i sarpsborg. Hadde vært artig å treffe andre med barn i omtrent samme alder. Noen som har lyst?

 

Jeg kan fortelle at på onsdager er det babysang (gratis) i Domkirken i Fr.stad, kl 10-11 og 12-13. Mellom 12-13 er det flles lunsj (for 10 kr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

hei.. flytter 2 min unna lundheim jeg..=)bor du i blokka der eller? foreldra til snart sambo bor der...=P min gutt er snart 8 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helu sitter nå her og snoker litt på nettet for å se om det er noen treff i Fredrikstad,Hvor gammel er du?Jeg er 31 har en sønn på 8mnd.og bor rett ved Trara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i fredrikstad. På trosvik. ( like ved trara). ;)

 

babysang i domkirken er det ikke foreløpig.. Ho berta er sykemeldt.. Men de har startet opp i glemmen.. der er det annenhver lørdag.. neste gang er 29 sept.. felles lunch elleve til halv tolv.. barn fra 0-1 år fra halv tolv til tolv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!!!

jo vi har jo disse babytreffe annhver onsdag,så er d oxo mange av oss som drar på babykino om mandagene:)

hadde vært koselig om dere hadde hatt mulighet til å være med på dette;)

ellers så bor jeg i sentrum jeg oxo,har en sønn på 8mnd i dag faktisk som heter Dominick...

bare å legge meg til msn selv om jeg ikke er der altfor mye men...fått nemlig helt dilla på nettby for tida;)

 

 

[email protected]

 

Klem natalie***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har akkurat flyttet til Fredrikstad selv.

Kjenner ikke mange her. Er 22 år.

Har en sønn på 9 mnd. Vi bor på Lundheim.

Hadde vært veldig koselig å bli med på treff!

 

Legger ut msn min denne ene gangen her jeg også:

[email protected]

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mange her fra Fredrikstad!

 

Jeg bor her med min sambo og lille snuppe som snart er 6 mnd. Vil VELDIG GJERNE bli kjent med flere jeg også! Er 25 forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...