ettbarnsmammaen Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Etter å ha fått puppet det lille barnet i søvn (skjedde for ca 20 min.siden), måtte mor trøste seg litt. Har jo hatt en meget slitsom matedag i dag. Puppet nussa i søvn litt før kl syv, men hun var lys våken igjen ca 50 min. senere. Da mor følte at brystene var ganske tomme, lot hun det lille barnet leke noen time på gulvet, mens puppene fylte seg igjen, hvilket det lille barnet slettes ikke hadde noe imot. Da mor endelig kunne sette seg ned foran datamaskinen igjen, kom godteposen med lögodis som hun kjøpte i Sverige på søndag frem. Og du verden så godt det smakte.....og du verden så fort det minker i posen når man sitter og leser og skriver på DInBaby.....! Er det flere godtegriser her inne i kveld? (Ikke rart man ikke blir kvitt kulen på magen.....)
ettbarnsmammaen Skrevet 31. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 31. august 2006 Forresten, kanskje jeg blir kvitt den dersom jeg skifter nikk???
Reveenka Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 c",)! Der fikk jeg noe å tenke på også... Den eldste snakker fremdeles om da mamma spiste opp påskeharen hennes - den var av sjokolade og var sååå god!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå