Gå til innhold

Tidlig ute??..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går rullet den 4 uker gamle gutten min rundt fra magen til ryggen, er ikke det veldig tidlig?? Gjorde set 2 ganger etter hverandre,. Er veldig stolt av han:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske tidlig ja, men var det bevisst da?

Skrevet

Sikker på at han ikke bare mista balansen?

Skrevet

Han gjorde det 2 ganger rett etter hverandre. Kavet veldig, men det virket som han gjorde det bevisst. Ikke godt å si. Ville selvfølgelig ikke da pappan skulle se. men da var han litt sulten også, så da bre gråt han når jeg la han ned..

Skrevet

han lå på magen med beina rett og armene rett ut. så han snudde seg helt selv. Lå bare på et krabbeteppe, så det var ikke ujevnt underlag..

Skrevet

Det gjorde snuppa og når hun var helt liten... gjorde flere ganger iløpet av en uke.. Men var bare overbalanse... selv om hun lå på helt flatt underlag... for plutselig var det stopp...

først nå gjør hun det bevist.. 6,5 mnd gammel..

Skrevet

Det skjedde med min datter også noen ganger, men det blir en helt annen flyt i bevegelsen når de ruller bevist. Veldig tidlig hvis han gjorde hvis han kan rull nå.

Skrevet

Men åssen fikk du vite at det bare var overbalanse??? Spurte du eller bare skjønte du det?? Hadde ikke vært i mine tanker en gang det:)

Skrevet

ser forskjell nå når hun snur seg... er mye mer kontrolert... og siden det har vært så stort opphold mellom snuingen også.. sluttet å snu seg over på rygg når hun ble stødigere på magen...

Og helsesøster sa også at det var nok overbalanse... for jeg var såå stolt fordi snuppa hadde snudd seg så tidlig.. hehe..men den gang ei..

Skrevet

Gutten min gjorde også det da han var 2mndr eller no, du finner fort nok ut om det er bevisst- slutter han med det så er det ikke det!

Skrevet

Mini her gjorde det også i den alderen. Det er dessverre bare at de mister balansen. Ruller ikke den veien lenger nå. Lærte bevisst rulle fra rygg til mage ca 4 mnd gammel. Det er stort sett det de lærer først.

Skrevet

Vil ikke si noe som kanskje sårer,men er ganske sikker på at det ikke er bevisst.

Vil tro det var ganske tilfeldig at han gjorde det 2 ganger etter hverandre.

Skrevet

fram til jenta mi var åtte uker rulla hun masse fra mage til rygg, men det var nok ubevisste handlinger. Hun kava med noe, og så tippa hun over. Rulle bevisst gjorde hun faktisk mye senere.

Om han derimot gjør det bevisst er han supersupertidlig ute.

Skrevet

Snuppa mi rullet også tidlig over fra mage til rygg, hun gjorde det flere ganger over et par ukers tid. Jeg var sikker på at det var bevisst, men tror ikke det lenger nå. Da hun var 3 mnd og noen dager gammel begynte hun å snu seg fra rygg til mage og det er bevisst. Av og til bekker hun tilbake fra mage til rygg igjen, men det er fortsatt ikke bevisst.

Skrevet

sorry, men tror nok det var et uhell. Han mistet sikkert bare balansen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...