Gjest Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 er det i uke 37+,eller to uker igjen?? ikke for det,jeg har vært klar så lenge at jeg tror jeg trekker det tilbake....!! nå kan han få holde seg der til jeg bestemmer det =0)
Gjest Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Etter 37 ferdige uker regnes ikke barnet som prematurt hvis det kommer, så det må vel være fra da..?
Gjest Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 aner ikke jeg,hehe...ser bare mange som har det i nicket,derfor jeg lurer...
Murmeline Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Tror nok det er som Sweet Amber sier; fullbårent barn. Spør du meg burde det heller gjenspeile sinnstilstanden, ergo har du vel kanskje være fødeklar noen uker alt;)
Gjest Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 da er jeg vel under den katogorien da?!hehehe....er klar som et egg,som noen sier...drittlei og vært forberedt på prematur så lenge at aaargh...men der tok di "vise" feil,nok en gang.!!! men hvis det er 37 uker,så er jo jeg da fødeklar,eller er jeg egentlig det ....=0)
*toppris* Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 er det ikke når det er 40 dager igjen man er høygravid oxo er man fødeklar når det er tre uker igjen + man føler eg klar....er ikke alle som er fødeklar selv om barnet ikke regnes som prematurt lenger...
Gjest Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 tjah,si det...jeg er vel da å regne som klar...hehe...men om jeg er det,ja det får tiden vise,hehe...takk for svar dere. =0)
Elle Vilde Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 Jeg har akkurat føyd til fødeklar i nicket mitt. Har 9 dager til termin, og det er nå jeg føler meg virkelig klar... Følte meg ikke klar i uke 37, selv om babyen kanskje var klar... Jeg oppfatter det som om det har å gjøre med hva du føler selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå