firemerkersmør Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Sparebøsse, den store eventyr/sang boka, penger, trip-trapstol, bæremeis
rianne Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 hals sølje og mansjettknapper til bunad (finnes små som brukes til barn)
firemerkersmør Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Slipsnål. Så noen kjempesøte med biler på hos gullsmeden
m-mamma Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Eventyrbøker, lommekniv i sølv, hjemmesydd bilde m navn, penger i fond. Var i alle fall gaver vi satt pris på.
Fru-mamma Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Koffert, ribbevegg, treningsmatte, tronestol (barnemøbel), Navneskilt, bestikk, kopp, smykker, røros barnepledd var blant tingene vår sønn fikk. Folk hadde vært så kreative!
Gjest Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Førstemann fikk et smykke som heter "min første ring" utrolig pent, så det ønsket jeg meg til andremann også, og kommer sikkert til å ønske meg det til nr 3. Andre forslag: album, servise, sånn dåpsattestholder, penger....
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 tob medlemskap, barnebestikk, barneservise,kopp, fat skål.
Sina73 Skrevet 7. september 2006 #9 Skrevet 7. september 2006 Fotoalbum, etui til "Min første hårlokk" og "Min første melketann", ting som kan graveres.
SnikkSnakkSnakketøy Skrevet 8. oktober 2006 #10 Skrevet 8. oktober 2006 Som tidligere nevnt... Jeg har både gitt bort og fått flott håndmalt liten barnestol fra www.malurten.no - du velger selv farge og motiv - og hva du vil skal stå på den. Veldig personlig, og noe som barnet kan bruke fra det øver seg på å reise seg opp og til 5-6 års alder... Og når den ikke er i bruk, så kan den pynte opp rommet med favorittbamsen på ;o)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #11 Skrevet 9. oktober 2006 hei få laget en personlig bok på www.eventyrboka.no slips og slipsnål male porselenskrus og skål lage scrappealbum med bilder av barnet og foreldre/søsken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå